April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
با حمایت بانک قرض الحسنه رسالت 2 کتاب در بسته آموزشی مدیران مدارس قرار گرفت
پول‌نیوز - با حمایت های بانک قرض الحسنه رسالت کتاب‌های «پری نشان پرواز» و «سنگ‌بنای سواد مالی» در بسته آموزشی مدیران مدارس غیردولتی قرار گرفت.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، دومین سمینار راهکارهای ارتقای مدارس غیردولتی با محوریت آموزش و ارتقای سواد مالی دانش‌آموزان با حضور بیش از 300 نفر از مؤسسان، مدیران و چهره‌های برجسته در حوزه آموزش پرورش از سراسر کشور، جمعه 13 اردیبهشت‌ماه در محل دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات، از ساعت 9 الی 17 برگزار شد.

در این سمینار، 12 سخنران موضوعات گوناگونی از جمله آموزش سواد مالی، معماری مدارس، نرم‌افزارهای کاربردی، مدل‌های آموزشی و تربیتی و چشم‌انداز تغییر کتب درسی را ارائه دادند.

کمیل رودی، مدیر آکادمی هوش مالی، در این سمینار، ضمن اشاره به مفاهیم مطرح در آموزش سواد مالی، لازمه تربیت نسلی کارآفرین، آگاه و نقش‌آفرین در بهبود و پیشرفت اقتصادی کشور را آموزش مهارت‌های عملی این حوزه به دانش‌آموزان دانست. او در ادامه کتاب «سنگ‌بنای سواد مالی» که سرفصل‌های آموزشی سواد مالی را به تفکیک، از پیش دبستانی تا پایان دبیرستان، ارائه می‌کند، به مدیران مدارس معرفی کرد.

همچنین بایرامی، دبیر سمینار، بر ضرورت پیاده‌سازی موارد مطرح‌شده، به خصوص سواد مالی تأکید و به معرفی تکمیلی کتاب‌های «پری نشان پرواز» و «سنگ‌بنای سواد مالی» در بسته آموزشی مدیران پرداخت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: