کد خبر: ۳۰۸۳۷۳
۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶
0
بازنشسته شدن آئودی TT آن‌گونه که ما می‌دانیم دیگر یک شایعه نیست زیرا برام شات مدیرعامل ارباب حلقه‌ها این خبر را هفته پیش تأیید کرده است.
پول‌نیوز - بازنشسته شدن آئودی TT آن‌گونه که ما می‌دانیم دیگر یک شایعه نیست زیرا برام شات مدیرعامل ارباب حلقه‌ها این خبر را هفته پیش تأیید کرده است.

TT کوانتوم، اولین خودروی آئودی با روش فروش آنلاین

اما این روند طی یک شب رخ نخواهد داد بنابراین طرفداران TT شانس زیادی برای خرید کوپه یا رودستر کوچک آئودی خواهند داشت. به نظر می‌رسد سفارش مدل سفارشی کوانتوم گِری ادیشن یک فرصت خوب برای خرید TT است. همچنین با سقف تولید 99 دستگاهی، این خودرو در آینده باارزش‌تر نیز خواهد شد.

TT کوانتوم، اولین خودروی آئودی با روش فروش آنلاین

همچنین فرایند خرید این خودرو آسان‌تر از هر زمان دیگری است چراکه TT کوانتوم گری ادیشن اولین خودروی آئودی است که منحصراً به‌صورت آنلاین به فروش خواهد رسید.

این خودروی تولید محدود منحصراً در آلمان و دیگر کشورهای اتحادیه اروپا عرضه خواهد شد. این برنامه‌ی فروش آنلاین آزمایشی توسط نمایندگی‌های آئودی پشتیبانی شده و به مشتریان اجازه می‌دهد پیشنهادهای خرید خودرو را کاملاً بررسی کرده و سپس اقدام به خرید نمایند. اگر خریداران تصمیم قطعی را بگیرند خودرو را در زمان و مکانی که انتخاب می‌کنند تحویل خواهند گرفت.


این خودرو را همچنین می‌توان با پلاک موردعلاقه سفارش داد. این پروژه همچنین شامل Live Consultation است. این سرویس خریدار را به مشاوری متصل می‌کند که از تکنولوژی واقعیت مجازی برای ارسال تصاویر زنده به مشتری از داخل کابین خودرو استفاده کرده است.

آئودی TT کوانتوم گری ادیشن بر پایه‌ی نسخه‌ی 45 TFSI کواترو S ترونیک بنا شده است. به این ترتیب خودروی موردبحث دارای پیشرانه‌ی 4 سیلندر 2 لیتری توربوی بنزینی با قدرت 245 اسب بخاری و گیربکس 7 سرعته دوکلاچه و سیستم چهار چرخ محرک می‌باشد. نسخه‌ی کوپه‌ی TT با این قوای محرکه‌ی شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 5.2 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت 250 کیلومتر در ساعتی دارد.

قیمت این خودرو در آلمان از 62305 یورو آغاز شده و منحصراً با کابینی دارای پکیج طراحی قرمز عرضه می‌شود.

TT کوانتوم، اولین خودروی آئودی با روش فروش آنلاین

منبع: پدال



ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: