کد خبر: ۳۰۹۲۹۴
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱
0
پول‌نیوز - کشتی آرای با تأکید براینکه قیمت سکه نسبت به هفته قبل ۳۰۰ هزار تومان ارزان شده است، گفت: باتوجه ریزش روزانه قیمت‌ها، فروشنده ها در بازار زیاد شده اند.

کشتی آرای: حباب سکه به 420 هزار تومان رسید

محمد کشتی آرای در خصوص وضعیت بازار طلا و سکه در روز جاری با بیان اینکه از اول هفته قبل روند قیمت ها رو به کاهش بوده است، اظهار داشت: برخلاف قیمت جهانی طلا که رو به افزایش بوده ولی با کاهش مداوم قیمت ارز قیمت ها در حال کاهش بوده است.

وی از کاهش 200 هزار تومانی قیمت سکه نسبت به روز شنبه خبر داد و گفت: قیمت سکه نسبت به هفته قبل 300 هزار تومان کاهش داشته است این درحالی است که در چند روز قبل شاهد افزایش قیمت جهانی طلا بودیم.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر با اشاره به کاهش حباب سکه در روزهای اخیر تصریح کرد: حباب سکه هفته قبل نزدیک 500 هزار تومان بود ولی الان به 420 هزار تومان رسیده که نشان دهنده کاهش تقاضاست.

کشتی آرای ادامه داد: با کاهش روزانه قیمت ارز و قیمت سکه تقاضا برای خرید کم شده است چون تصور بر این است که در روزهای آینده بازهم قیمت ها کم می شود.

وی ضمن تاکید براینکه فروشنده در بازار طلا و سکه بیشتر از خریداران است، درباره چرایی کاهش قیمت ها گفت: خبرهای سیاسی تاثیر مثبتی در بازار داشته است و میل به بهتر شدن فضای اقتصادی باعث شده که روند نزولی در بازار ادامه داشته باشد.
منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: