April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
بیمه نامه سرمد را از «صاپ» بخرید و سکه تمام بهار آزادی جایزه بگیریدپول‌نیوز - مشتریانی که از طریق اپلیکیشن «صاپ»، نسبت به خرید بیمه نامه بیمه سرمد اقدام نمایند، می توانند شانس خود را در قرعه کشی 40 سکه تمام بهار آزادی امتحان کنند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، قرعه کشی برای خریداران بیمه نامه از طریق این اپلیکیشن هر ماهه انجام خواهد شد و هر ماه، 40 سکه تمام بهار آزادی به قید قرعه به برندگان اهدا می شود.

بر اساس این گزارش، «صاپ»، سامانه‌ای است که خدمات متنوعی از جمله صدور آنلاین انواع بیمه‌نامه را به ‌صورت مستقیم ارائه می‌کند. این سامانه از سیستم های عامل‌ Android و iOS در تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت، پشتیبانی کرده و تنها با در اختیار داشتن رمز دوم کارت بانکی، انجام تراکنش های مالی برای صدور بیمه نامه را به صورت آنلاین امکانپذیر می سازد.


برچسب ها: بیمه سرمد ، صاپ
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: