کد خبر: ۳۰۹۵۸۰
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳
0
پول‌نیوز -  طبق گزارش منتشر شده از کیفیت شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در گروه خودروهای سنگین تولید شده در اردیبهشت ماه سال جاری نیز نسبت به ماه قبل تغییر چندانی ایجاد نشده است.

 بر اساس ارزیابی کیفی منتشر شده، در گروه خودروهای سنگین تولیدی در اردیبهشت ماه امسال، کامیونت ایسوزو ۷۵ NMR و کامیونت ایسوزه NMR۸۵ با چهار ستاره از پنج ستاره کیفی در بالاترین رده کیفی این دوره از ارزیابی‌ها قرار گرفته‌اند.

در مقابل مینی‌بوس آرین و کامیون بنز WH با کسب دو ستاره کیفی پایین رده کیفی را به خود اختصاص داده اند.

در این ارزیابی اتوبوس شهری اسکانیا پارسین، کشنده ولوو FH۵۰۰ و کشنده فوتون AUMAN H، توانسته‌اند سه ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کنند.

این گزارش نشان می‌دهد که جز اتوبوس شهری اسکانیا پارسین و کامیونت ایسوزه NMR۸۵ که در فروردین ماه ارزیابی کیفی نشده‌اند، سایر خودروهای تولیدی اردیبشهت ماه همان کیفیت ماه قبل را داشته و تغییری صورت نگرفته است.

نکته مهم ماجرا اینجاست که چرا مسئولان این حوزه در رابطه خودروهای کیفیت پایین با وجود این گزارشات اقدامی انجام نمی‌دهند؛ به ویژه این که پایین‌ترین کیفیت به خودروی مسافربری اختصاص دارد که با جان مردم در ارتباط است.
منبع: ایسنا
برچسب ها: مینی بوس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: