کد خبر: ۳۱۰۸۲۲
۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۸
0
در واقع مخاطبان صرفا به منظور صرف یک وعده غذایی به رستوران شما مراجعه نمی کنند و هدف اساسی تجربه یک احساس خوشایند خواهد بود.

پول نیوز؛ مازیاردانیالی- چه فاکتور هایی مراجعه مجدد مشتریان به یک رستوران خاص را تضمین می کنند؟ واضح است که هر فردی به دنبال کیفیت مطلوب، طعم خوب، فضای دلنشین و خدمات رضایت بخش خواهد بود اما این موارد تنها عواملی نیستند که مشتری را به سمت تجربه ای تکرار شدنی سوق دهند. اکنون ممکن است نام رستورانهایی را به خاطر آورید که حتی با وجود رفتار نه چندان دوستانه کارکنان و یا خدمات نامطلوب، باز هم پر از مشتری هستند! چه اتفاقی افتاده است؟ آیا اصلا چنین حالتی امکان دارد؟ پاسخ قطعی به این پرسش ها "مهارت رستوران مورد نظر در برندینگ کسب و کار خود" خواهد بود!

با استفاده از تکنیک های موثر برند سازی از جمله انتخاب نام تجاری مناسب و طراحی های منحصر به فرد برای فضای رستوران و اقلام مصرفی، می توان ظرف مدت زمان کوتاهی در معرض دید عموم قرار گرفت. مدتی است که برندینگ تبدیل به بستری مهم در راستای جذب مشتریان به کسب و کار های مرتبط با سبک زندگی همچون رستورانها شده است. در واقع مخاطبان صرفا به منظور صرف یک وعده غذایی به رستوران شما مراجعه نمی کنند و هدف اساسی تجربه یک احساس خوشایند خواهد بود. برای کسب و کار های فعال در عرصه مواد غذایی به ویژه رستورانها، طراحی یک هویت بصری قوی از جمله اصلی ترین ابزارهای برندینگ است.

در ادامه نمونه های موفقی از برندینگ با تکیه بر "ایجاد هویت بصری منحصر به فرد" معرفی می شود که با الهام گیری از آن ها قادر به برند سازی رستوران خود خواهید بود. هویت سازی تمام اجزای رستوران را در بر می گیرد، از لوگو گرفته تا بسته بندی غذاها و حتی منو.

KrisKros طراحی شده توسط Noor Aghar

هویت بصری برای برندینگ رستوران(+عکس)

هویت بصری برای برندینگ رستوران(+عکس)

هویت بصری برای برندینگ رستوران(+عکس)

KrisKros رستورانی موفق است که در زمینه پخت غذاهای متنوع از ملیت های گوناگون فعالیت دارد. در واقع فرصت تجربه بهترین طعم ممکن از سراسر آسیا، آمریکا و مدیترانه در این رستوران برای مشتریان امکان پذیر خواهد بود. برندینگ KrisKros بر اساس اشکال هندسی صورت گرفته است که ظاهری جذاب به آن بخشیده و همین موضوع تاثیر مهمی در جلب نظر مشتریها داشته است.


رستوران غذاهای دریایی Trout & Stout  طراحی شده توسط Kelly Lender

هویت بصری برای برندینگ رستوران(+عکس)

هویت بصری برای برندینگ رستوران(+عکس)

هویت بصری برای برندینگ رستوران(+عکس)

تلفیقی از رنگ های طبیعی با یک طراحی ساده برای لوگو، احساس بی نظیری از برندینگ حرفه ای را به مشتریها القا می کند. استفاده از اپلیکیشن مخصوص برای این رستوران یکی دیگر از روش های جلب نظر مخاطبان بیشتر خواهد بود.


رستوران Dog House طراحی شده توسط Lauren Prueter

هویت بصری برای برندینگ رستوران(+عکس)

هویت بصری برای برندینگ رستوران(+عکس)

در این پروژه برندینگ از تکنیک های تایپوگرافی یا همان فن چاپ استفاده شده است. ترکیب رنگ سیاه و سفید، حال و هوای خاصی به این طرح بخشیده است.


رستوران CORE طراحی شده توسط Amy Sheehan

هویت بصری برای برندینگ رستوران(+عکس)

هویت بصری برای برندینگ رستوران(+عکس)

هویت بصری برای برندینگ رستوران(+عکس)

رنگ ها و اشکالی که برای برندینگ این رستوران انتخاب شده اند، بسیار ماهرانه صورت گرفته است. تمایل مشتری به سفارش مجدد با یک نگاه به منو چندین برابر می شود. ممکن است بسیاری از این طرح ها ساده به نظر برسند، اما سادگی در کنار کار هنری حرف اول را خواهد زد.


رستوران PIKNIK طراحی شده توسط Studio Polkadot

هویت بصری برای برندینگ رستوران(+عکس)

هویت بصری برای برندینگ رستوران(+عکس)

هویت بصری برای برندینگ رستوران(+عکس)

PIKNIK یک رستوران و فروشگاه پاستا بوده که برای برندینگ کسب و کار خود از یک طراحی ساده و البته ظریف سود برده است. در واقع همان طور که اشاره شد سادگی آنقدر ها هم بد نیست. به طور کلی برندینگ باید به گونه ای انجام شود که بازتاب مناسبی از هویت، ارزشها و قوانین مجموعه کاری شما را به نمایش بگذارد.


رستوران Unforked  طراحی شده توسط Laura Berglund

هویت بصری برای برندینگ رستوران(+عکس)

هویت بصری برای برندینگ رستوران(+عکس)

هویت بصری برای برندینگ رستوران(+عکس)

همیشه نمی توان غذای سالم و با کیفیت را با قیمت مقرون به صرفه خریداری کرد. این رستوران تفکر غالب بر اکثریت مردم در مورد غذا را تغییر داده است. توسط برندینگ مفهوم جدیدی از غذای تازه، ارگانیگ با قیمت مناسب به نمایش گذاشته شده است. به عنوان مثال عبارات خلاقانه ای به برخی از بسته بندی ها افزوده شده که فضای بسیار متفاوتی را برای مشتریان به ارمغان می آورد.


رستوران Bonnet D'ane طراحی شده توسط Anthony Verge

هویت بصری برای برندینگ رستوران(+عکس)

هویت بصری برای برندینگ رستوران(+عکس)

لوگو، منو، تمام اجزای فیزیکی رستوران و حتی بشقاب های سرو غذا در کمال سادگی و با حال و هوای دوران مدرسه برند سازی شده اند.


رستوران و شیرینی پزی Something French طراحی شده توسط Chaine Paradis

هویت بصری برای برندینگ رستوران(+عکس)

هویت بصری برای برندینگ رستوران(+عکس)

هویت بصری برای برندینگ رستوران(+عکس)

یک طراحی فوق العاده دیگر! برندینگ این رستوران و البته شیرینی پزی، آن را از جهات مختلفی جذاب ساخته است. لوگو کاملا منحصر به فرد بوده و به کار گیری مواد طبیعی منتج به انتقال حسی بی نظیر به مشتریان این رستوران شده است. در واقع می توان طرح Something French را بسیار گرم و دوستانه به شمار آورد.


رستوران United Kitchen طراحی شده توسط  Dmitry Gerais

هویت بصری برای برندینگ رستوران(+عکس)

هویت بصری برای برندینگ رستوران(+عکس)

هویت بصری برای برندینگ رستوران(+عکس)

استفاده خلاقانه از طرح چاقو برای لوگوی این رستوران نه تنها کاملا به موضوع اصلی مرتبط است، بلکه سبب جلب نظر هرچه بیشتر مشتریان خواهد شد.


رستورانJulian  طراحی شده توسط Jordan Gray

هویت بصری برای برندینگ رستوران(+عکس)

هویت بصری برای برندینگ رستوران(+عکس)

در برندینگ این رستوران نیز از فن چاپ و جملات سرگرم کننده استفاده شده است. انتخاب صحیح رنگ ها جذابیت زیادی به مجموعه بخشیده است.


رستوران Snowflake طراحی شده توسط Plan b creative team

هویت بصری برای برندینگ رستوران(+عکس)

هویت بصری برای برندینگ رستوران(+عکس)

هویت بصری برای برندینگ رستوران(+عکس)

در این مورد یک طراحی فوق العاده برای رستورانی ایتالیایی را مشاهده می کنید.


رستورانGaga  طراحی شده توسط Duygu Sanli

هویت بصری برای برندینگ رستوران(+عکس)

هویت بصری برای برندینگ رستوران(+عکس)


رستورانVarvary  طراحی شده توسط Shierly Dewi

هویت بصری برای برندینگ رستوران(+عکس)

هویت بصری برای برندینگ رستوران(+عکس)

هویت بصری برای برندینگ رستوران(+عکس)


رستوران RIFFLE NW طراحی شده توسط Hovercraft

هویت بصری برای برندینگ رستوران(+عکس)

هویت بصری برای برندینگ رستوران(+عکس)

هویت بصری برای برندینگ رستوران(+عکس)


رستورانOrtiga  طراحی شده توسط The Bearded

هویت بصری برای برندینگ رستوران(+عکس)

هویت بصری برای برندینگ رستوران(+عکس)


رستوران Sweet Chick طراحی شده توسط No Entry Design

هویت بصری برای برندینگ رستوران(+عکس)

هویت بصری برای برندینگ رستوران(+عکس)

هویت بصری برای برندینگ رستوران(+عکس)


رستوران Leon's Full Service طراحی شده توسط Alexandra Rancier

هویت بصری برای برندینگ رستوران(+عکس)

هویت بصری برای برندینگ رستوران(+عکس)


رستوران Loading Bay طراحی شده توسط Michelle Viljoen

هویت بصری برای برندینگ رستوران(+عکس)

هویت بصری برای برندینگ رستوران(+عکس)


رستوران غذاهای دریایی 品牌建置 طراحی شده توسط Ming Island Design

هویت بصری برای برندینگ رستوران(+عکس)

هویت بصری برای برندینگ رستوران(+عکس)

هویت بصری برای برندینگ رستوران(+عکس)

هویت بصری برای برندینگ رستوران(+عکس)

هویت بصری برای برندینگ رستوران(+عکس)


شیرینی پزی Fatted Calf طراحی شده توسط Victoria Herrera

هویت بصری برای برندینگ رستوران(+عکس)

هویت بصری برای برندینگ رستوران(+عکس)


رستوران  Tasca do Solطراحی شده توسط Guilherme de Bernardo S.

هویت بصری برای برندینگ رستوران(+عکس)

هویت بصری برای برندینگ رستوران(+عکس)


رستوران Las Canarias طراحی شده توسط Alexandra Soranescu

هویت بصری برای برندینگ رستوران(+عکس)

هویت بصری برای برندینگ رستوران(+عکس)


رستوران  Classic Burger Jointطراحی شده توسط Wondereight

هویت بصری برای برندینگ رستوران(+عکس)

هویت بصری برای برندینگ رستوران(+عکس)


رستورانPath  طراحی شده توسط Daria Popovskaia

هویت بصری برای برندینگ رستوران(+عکس)

هویت بصری برای برندینگ رستوران(+عکس)

هویت بصری برای برندینگ رستوران(+عکس)


رستورانLaPlanque  طراحی شده توسط Jeremy Hall

هویت بصری برای برندینگ رستوران(+عکس)

هویت بصری برای برندینگ رستوران(+عکس)

هویت بصری برای برندینگ رستوران(+عکس)

هویت بصری برای برندینگ رستوران(+عکس)


رستوران Urban Plate طراحی شده توسط Chris Yoon

هویت بصری برای برندینگ رستوران(+عکس)

هویت بصری برای برندینگ رستوران(+عکس)

هویت بصری برای برندینگ رستوران(+عکس)

هویت بصری برای برندینگ رستوران(+عکس)

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: