کد خبر: ۳۱۱۷۱۲
۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲
0
گروه سايپا در چندماه اخير با شفاف‌سازي و ارائه اطلاعات صحيح به مشتريان، آنان را از مشكلات ايجاد شده ناشي از تحريم‌ها و قطع همكاري شركاي خارجي آگاه كرد و ميزان نارضايتي‌ها را كاهش داد.

پول‌نیوز - مديركل دفتر بازرسي و پاسخ‌گويي به شكايات وزارت صنعت، معدن و تجارت در بازديد از سايپا گفت: تركيب مناسب مديريت فعلي سايپا، رونق توليد و ارتقاي بهره‌وري را در شرايط دشوار تحريم‌ها، رقم زده است.

به گزارش گروه خودرو پول‌نیوز، اكبر صادقي افزود: گروه سايپا در چندماه اخير با شفاف‌سازي و ارائه اطلاعات صحيح به مشتريان، آنان را از مشكلات ايجاد شده ناشي از تحريم‌ها و قطع همكاري شركاي خارجي آگاه كرد و ميزان نارضايتي‌ها را كاهش داد.

مديريت سايپا به‌دور از حاشيه، رونق توليد را محقق كرد

وي گفت: مديريت سايپا با فرايندسازي، ارتقاي بهره‌وري و شفاف‌سازي با رانت و فساد در اين بخش مقابله كرده و استفاده بهينه از منابع، توسعه بومي‌سازي قطعات، كاهش تعهدات برجاي مانده از قبل و رونق‌بخشي به توليد را ادامه مي‌دهد.

صادقی تعداد شكايت مشتريان از خودروسازي‌ها به‌ويژه سايپا را در حال كاهش دانست و تاكيد كرد: با تلاش و اقدامات مناسب مديران سايپا در زمينه تأمين قطعات، تكميل خودروهاي كف كارخانه و روشن‌گري درخصوص تبعات تحريم‌ها، شاهد بهبود شرايط هستيم.

مديركل دفتر بازرسي و پاسخ‌گويي به شكايات وزارت صنعت، معدن و تجارت با بيان اين‌كه موضوع احتكار خودرو به‌هيچ‌وجه صحت ندارد، افزود: اين خودروها متعلق به مردم بوده؛ بنابراين نگهداري اين خودروها براي توليدكنندگان هزينه ايجاد كرده و سودي ندارد.

صادقي خاطرنشان كرد: با توجه به برنامه‌هاي مناسب مديران سايپا، در آينده نزديك، طراحي، ساخت و تأمين قطعات پيشرفته مورد نياز محصولات اين گروه توسط توليدكنندگان داخلي صورت خواهد گرفت.

به گفته وي خودكفايي و تكيه بر توانمندي‌هاي ساخت داخل به‌عنوان يك دغدغه جدي رهبر معظم انقلاب، دولت و وزارت صنعت، معدن و تجارت محسوب مي‌شود و سايپا اقدامات مناسبي در اين بخش انجام داده است.

صادقي گفت: درخصوص توليد ملي و حفظ اشتغال كاركنان شاغل در صنايع، حساسيت و پيگيري زيادي از سوي تمامي نهادها و دستگاه‌هاي ذيربط وجود دارد و وزارت صنعت، معدن و تجارت نيز به‌دنبال حمايت از ادامه فعاليت توليدكنندگان است.

مديركل دفتر بازرسي و پاسخ‌گويي به شكايات وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: رويكرد فعلي شركت‌هايي مانند سايپا بيانگر حركت در مسير رونق توليد است.

برچسب ها: خودرو ، سایپا ، رونق تولید
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: