April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۱۱۷۲۹
۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲
0

پول‌نیوز - جلسه معارفه معاون مدیر حوزه امور شعب استان گلستان و سمنان با حضور آقایان علی صادقی، رئیس هیئت سرپرستی؛ جواد پایین محلی، معاون منابع انسانی؛ غلامرضا پایین محلی، مدیر حوزه؛ اعضاء هیئت تصفیه امید جلین، کارشناسان حوزه و روسای شعب حوزه برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، علی صادقی، رئیس هیئت سرپرستی موسسه اعتباری کاسپین ضمن تشکر از اقدامات مثبت و تلاش های صورت گرفته در حوزه گلستان و سمنان با مدیریت آقای غلامرضا پائین محلی، به موارد و مشکلاتی که پیش از سخنان ایشان از سوی کارشناسان حوزه مطرح گردیده بود، پاسخ گفت و از تعیین تکلیف کارت های صادر شده حساب های کد 70 و شارژ این کارت ها خبر داد.

شارژ کارت های حساب کد 70 موسسه اعتباری کاسپین

احیای موسسه اعتباری کاسپین

رئیس هیئت سرپرستی موسسه با اشاره به آینده موسسه ابراز داشت: با توجه به جلسات متعددی که با بانک مرکزی ج.ا.ا و نمایندگان محترم سه قوه برگزار شده نظر مساعد بانک محترم مرکزی نسبت به عاملیت موسسه در خصوص تعیین تکلیف املاک و نحوه پرداخت پول به مشتریان کاسپین جلب شده است.

علی صادقی همچنین از برگشت ساختمان خیابان دکتر فاطمی تهران که در اختیار هیئت تصفیه تعاونی منحله فرشتگان بود به موسسه کاسپین خبر داد و ابراز امیدواری نمود در آینده نزدیک شاهد احیای موسسه اعتباری کاسپین و افق های روشن برای آن باشند.

انتظار موسسه از همکاران؛ تکریم ارباب رجوع

خاطر نشان می شود پیش از سخنرانی رئیس هیئت سرپرستی موسسه اعتباری کاسپین، کارشناسان امورشعب، وصول مطالبات، اعتبارات و حقوقی حوزه گزارشاتی را از حوزه خود ارایه کردند و سپس جواد پائین محلی، معاون منابع انسانی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مسئولین حوزه گلستان و سمنان مطالبی را در خصوص قراردادهای پرسنل، مشتری مداری در شرایط کنونی و انتظار موسسه از همکاران در تکریم ارباب رجوع بیان نمود.

اعلام آمادگی کمک به اعتلای موسسه

در ادامه، غلامرضا خموشی، معاون مدیر حوزه گلستان و سمنان ضمن تشکر از حسن اعتماد آقای صادقی، رئیس هیئت سرپرستی موسسه در خصوص حضور خود در جمع خانواده بزرگ کاسپین ابراز خرسندی نمود و آمادگی خود را در راستای کمک به اعتلای موسسه در استان گلستان و سمنان اعلام کرد.

در پایان مراسم، حکم معاون حوزه گلستان و سمنان توسط رئیس هیئت سرپرستی، معاون منابع انسانی و مدیر حوزه به ایشان اعطا شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: