کد خبر: ۳۱۲۶۲۵
۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰
0
عملیاتی سازی این سامانه کمک می کند تا بی نظمی در داده ها کاهش یافته ، اطلاعات تجاری ملموس تر شده ، خطاهای انسانی کاهش یابد و سازمان در قالب یک بانك به سمت اقتصادی شدن حرکت کند.

پول‌نیوز - دکتر تقی نتاج مدیرعامل بانک قوامین در آغاز دوره ی آموزش سامانه ی هوش تجاری در بانک قوامین تأکید کرد: بهره برداری از این سامانه زمان تامين اطلاعات تصميم گيري بانک را از ادارات مرکزی تا سطح شعب تا کمتر از یک دقیقه ارتقاء می دهد و حرکت پیش رونده بانک را تسریع می کند.اين سامانه بواقع يك تصميم يار محسوب مي شود.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، مدیرعامل بانک قوامین در جمع مدیران و مسئولین ارشد و میانی این بانک با یادآوری این نکته که ساماندهی انبار داده ها و اطلاعات برای استخراج به موقع گزارش های مورد نیاز بسیار حائز اهمیت است گفت: عملیاتی سازی این سامانه کمک می کند تا بی نظمی در داده ها کاهش یافته ، اطلاعات تجاری ملموس تر شده ، خطاهای انسانی کاهش یابد و سازمان در قالب یک بانك به سمت اقتصادی شدن حرکت کند.

آموزش سامانه هوش تجاری براي مديران بانک قوامین


وی افزود: این ابزار به تداوم حیات بانك کمک کرده و از تصمیم سازی ها حمایت و پشتیبانی می کند. نائب رئیس هیأت مدیره بانک قوامین که در جریان آغاز دوره آموزشی سامانه هوش تجاری در این بانک و در حضور همکاران خود سخن می گفت ؛ خاطرنشان کرد: بهره برداری از مزیت های سامانه هوش تجاری نیازمند به کارگیری بهینه از آن و نیز بومی سازی متناسب با نیازهای داخلی و اطلاعاتی مدیران بانک است که در صورت تحقق آن شاهد بروز بیش از پیش نوآوری ها ، خلاقیت ها و فراهم آمدن زمینه ی خدمتگزاری بیشتر به مخاطبان بانک خواهیم بود.

دکتر تقی نتاج ضمن قدردانی از زحمات صورت گرفته در حوزه IT جهت عملیاتی شدن این سامانه در بانک قوامین تأکید کرد: تلاش های صورت گرفته درحوزه ی فناوری اطلاعات و ارتباطات برای بهره برداری مناسب از این سامانه ، بخشی از کار است و برای اخذ بازخورد مورد انتظار از سامانه مذکور نیازمند همدلی واستفاده از توانمندی های سایر حوزه ها نیز هستیم . در غیراین صورت این سرمایه گذاری به خسارت تبدیل خواهد شد.

مدیر عامل بانک قوامین در ادامه ی سخنان خود با اشاره به این که هوش تجاری یا Bi جزو بحث های روز بنگاه های تجاری در سطح دنیا و یکی از نیازهای مهم مدیران و صاحبان کسب و کار جهت تحلیل داده و اطلاعات در راستای پاسخگوئی به سوالات و دغدغه های پیش روست ؛ تصریح کرد: هوش تجاری و ابزارهای مشابه که در زمینه ی فناوری اطلاعات و ارتباطات طراحی و ارائه می شود برای استفاده ی سازمان ها ، به تنهایی مثمر ثمر نخواهد بود بلکه در صورت به کارگیری مناسب و شناخت قابلیت های آن ها مفید واقع خواهد شد.

وی در پایان سخنان خود تأکید کرد در جریان اجرا و بهره برداری از نرم افزار هوش تجاری یا Bi ضروری است عملکرد این ابزار و نقاط قوت و نقاط ریسک آن به طور متناوب مورد ارزیابی و اصلاح قرار بگیرد .

شایان ذکر است در نظر است ابزارهوش تجاری نیمه ی مرداد ماه سال جاری و پس از اتمام دوره های آموزشی و آماده سازی داشبورد برنامه ی مذکور بر مبنای نیازهای اطلاعاتی مدیران و مسئولین بانک قوامین در این بانک رونمایی و عملیاتی شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: