کد خبر: ۳۱۲۷۹۰
۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳
0
روابط‌ عمومی را باید در چارچوب عرصه هنرمندی بر مبنای هنر هشتم دید و نباید از مقوله مهم روزآمدکردن رویکردها غافل شد.

پول‌نیوز - مدیرکل روابط‌ عمومی استانداری تهران در جریان بازدید از تاسیسات و بخش‌های مختلف آبفای استان تهران گفت: روابط‌ عمومی‌ها باید فعالیت‌های‌شان را با مسئولیت اجتماعی عجین کنند.


به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، امین بابایی با بیان این‌که در حال حاضر روابط‌ عمومی در بسیاری از سازمان‌ها دچار شعارزدگی شده‌اند، گفت: روابط‌عمومی را باید در چارچوب عرصه هنرمندی بر مبنای هنر هشتم دید و نباید از مقوله مهم روزآمدکردن رویکردها غافل شد.

روابط‌ عمومی‌ها باید در چارچوب مسئولیت اجتماعی فعالیت کنند

بابایی افزود: روابط‌عمومی نباید صرفا گرفتار نقش احیاگری برای رفع ابهام‌ها و چالش‌های سازمان‌ عمل کند و باید در حوزه سیاست‌گذاری و شکل‌دهی به نگرش مدیران مجموعه‌اش نقش قابل توجهی ایفا کند.

مشاور استاندار تهران با بیان این‌که روابط‌عمومی‌ها نباید نقش خبرنگار را ایفا کنند، تاکید کرد: روابط عمومی باید ماهیت تولید محتوا داشته باشد و به سمت توسعه پایدار حرکت کند.

به گفته بابایی، مقوله شفاف‌سازی بهترین و موثرترین بخش حوزه اطلاع‌رسانی است که لازم است روابط‌عمومی‌ها برای حرکت در این مسیر مصمم‌تر گام بردارند تا همدلی اجتماعی جلب شود.

در این دیدار محسن پارسا مدیر روابط عمومی آبفای استان تهران با تشریح گستردگی و حجم فعالیت‌های این شرکت اظهار داشت: مقوله مهم و تعیین‌کننده تامین پایدار آب شرب جمعیتی نزدیک به ۱۴ میلیون نفر موضوع دشوار و حساسی است که مجموعه آب و فاضلاب استان تهران بر عهده دارد.

او تعامل روزانه و مستقیم با کلیه شهروندان استان تهران را بزرگ‌ترین فرصت برای ارتباط‌گیری مستمر و پیوسته دانست گفت: روابط عمومی‌های شرکت‌های زیرمجموعه آبفای استان تهران با درک چنین موقعیتی تلاش خواهند کرد که به صورت صادقانه وظیفه انعکاس خدمات و کوشش‌های کارکنان را به انجام رسانند.

او در پایان خواستار بهره‌گیری از ظرفیت‌های استانداری تهران برای ایجاد هماهنگی و وحدت رویه برای فعالیت‌های فرهنگی در سطح استان تهران شد.

گفتنی است در این برنامه، امین بابایی مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران با محمدرضا بختیاری مدیرعامل آبفای استان تهران نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: