پولنیوز - حمید بروغنی جانشین کار گروه اقتصاد و برندسازی انجمن سواد رسانهای ایران شد.
به گزارش پول نیوز به نقل از روابط عمومی انجمن سواد رسانهای ایران، حمید بروغنی طی حکمی از سوی مدیر عامل این انجمن بعنوان جانشین دبیر کارگروه اقتصادی و برندسازی انجمن سواد رسانهای ایران منصوب شد.
بروغنی دارای سوابقی همچون سردبیر هفته نامه توسعه بازاریابی، مدیر باشگاه مجازی بازاریابی ایران، مشاور رسانه ای فرماندار شمیرانات و شمال تهران، عضو هیئت مدیره بنیاد اکرام و دارای 18 سال سابقه روزنامه نگاری در رسانه های جمعی است.
وی پیش از این مشاور مدیر عامل انجمن سواد رسانه ای ایران بود.