April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۱۴۰۴۳
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۵
0

پول‌نیوز - مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران گفت: در راستای نهادینه‌سازی فرآیندهای دولت الکترونیک، از دوره آینده و همزمان با سیکل سوم، قبوض تلفن ثابت به صورت کامل حذف خواهد شد.

محمدرضا بیدخام گفت: از مهرماه سال جاری (سیکل سوم)، دیگر قبوض کارکرد تلفن ثابت در تمام استان‌ها و مناطق مخابراتی چاپ و توزیع نمی‌شود.

وی با تاکید بر استفاده بهینه از تمام ظرفیت‌های دولت الکترونیک خاطرنشان کرد: با توجه به ایفای نقش مسئولیت‌ اجتماعی، شرکت مخابرات ایران قبوض کاغذی کارکرد هزینه تلفن ثابت مشترکان را از دوره آینده در تمام استان‌ها و مناطق مخابراتی حذف می‌کند.

بیدخام، صرفه‌جویی سالانه از حذف قبوض و به‌کارگیری این هزینه در راستای توسعه مخابرات را از اولویت‌های این شرکت دانست و گفت: تمام مشتریان تلفن‌ثابت در سراسر کشور از این پس می‌توانند با تماس با سامانه ۲۰۰۰ ، به‌صورت شبانه‌روزی از خدمات پرداخت قبوض استفاده کنند.

وی ادامه داد: وب‌سایت شرکت مخابرات ایران به آدرس www.tci.ir و کد دستوری ussd ستاره ۲۰۲۰ مربع نیز در اختیار تمام مشتریان قرار دارد و مشترکان در سراسر کشور می‌توانند ضمن دریافت کارکرد تلفن ثابت خود به‌صورت لحظه‌ای، نسبت به پرداخت قبوض اقدام کنند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران افزود: ساده سازی فرایندها، ارائه خدمات به مشترکان در کمترین زمان و شفاف بودن کلیه امور مربوط به دریافت و پرداخت از مزایای مهم حذف قبوض کاغذی تلفن ثابت است.

برچسب ها: تلفن ثابت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: