April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۱۴۰۴۶
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۷
0

پول‌نیوز - مرکز خرید ساحلی سنترال فستیوال پاتایا از زیباترین و مدرنترین مراکز خرید تایلند است. این مرکز خرید انواع مختلفی از برند های معروف جهان و تایلندی را داراست. در مرکز خرید سنترال فستیوال شما می توانید در رستوران ها و فودکورت و کافی شاپ هایش غذاها و نوشیدنی های مختلفی از سراسر جهان سفارش دهید. فروشگاه های سنترال فستیوال پاتایا لباس، موبایل و کالاهای الکترونیکی عرضه می کنند.

پاتایا شهری در ساحل شرقی تایلند   در تور تایلند  دارای مدرن ترین و مهمترین مراکز خرید در آسیاست. این مراکز خرید همراه با غذاهای متنوع و سرگرمی های جذاب هستند. در این متن می خواهیم شما را با مرکز خرید ساحلی سنترال فستیوال پاتایا آشنا کنیم.

اگر گرمای هوا شما را خسته کرده و دوست دارید در  یک مکان سرپوشیده مدرن با انواع فروشگاه ها، رستوران، فودکورت، سینما و کلی تفریحات دیگر خوشگذرانی کنید، با ما همراه باشید تا شما را با یکی از زیباترین مراکز خرید پاتایا آشنا کنیم.

مرکز خرید ساحلی سنترال فستیوال پاتایا در کشور تایلند از بزرگترین مراکز خرید کنار دریا در آسیاست. این پروژه شامل یک مرکز خرید و یک هتل به نام هیلتون با چشم انداز وسیعی از ساحل پاتایا می باشد. این مرکز خرید زندگی مدرن را به مرکز شهر آورده است. مرکز خرید ساحلی فستیوال پاتایا در سال 2009 تاسیس شده است و اولین مرکز خرید پاتایا، زیر نظر برند سنترال فستیوال می باشد.

مرکز خرید ساحلی سنترال فستیوال پاتایا دارای یک مکان خرده فروشی به مساحت 20000 متر مربع در طبقه هفتم است. این مرکز دسترسی مستقیم به هتل 5 ستاره هیلتون را دارد. مرکز خرید ساحلی سنترال فستیوال پاتایا تقریبا در ساحل Soi 9 پاتایا قرار دارد. یک طرف مرکز خرید کنار دومین جاده پاتایا و طرف دیگر کنار ساحل پاتایاست.

مرکز خرید ساحلی سنترال فستیوال پاتایا شامل یک فروشگاه مرکزی، سینمای SFX ، بیش از 350 بوتیک های معروف مد، رستوران بین المللی و مغازه های خرده فروشی می باشد.

برند های معروف مرکز خرید ساحلی سنترال فستیوال پاتایا

برای آن دسته از خریدارانی که دوستدار آخرین مد روز هستند، مرکز خرید ساحلی سنترال فستیوال پاتایا بهترین مکان است. در این مکان تنوع وسیعی از برند های غربی و محلی موجود هستند. برند هایی که شاید تا حالا نام آنها را نشنیده باشید.

سنترال فستیوال پاتایا باکلاس ترین مرکز خرید در پاتایاست و بیشتر برند های معروف دنیا چون Swarovski ،Armani Exchange ، RIPCURL ، FCUK, Lacoste, Adidas, Nike, Giordano, Jaspal و غیره را داراست.

بهترین مراکز خرید در کشور مالزی

مالزی یکی از مقاصد گردشگری بسیار محبوبی برای گردشگران در آسیا می باشد. این کشور دارای جاذبه های تفریحی و مدرنی دارد تنوع جاذبه ها باعث شده که مورد توجه اقشار مختلف مردم قرار بگیرد اگر برای سفر به مالزی برنامه ریزی می کنید بد نیست که قبل از سفر بهترین مراکز خرید مالزی را بشناسید. شما می توانید لیستی کامل از مراکز خرید را تهیه نمایید. یکی از بهترین تفریحات گردشگران و مسافرانی که به جاهای مختلف سفر می کنند خرید کردن است. مالزی مراکز خرید بسیار زیادی دارد این مراکز خرید بسیار مدرن و مجلل هستند و محصولاتی از برترین برند های دنیا را عرضه می کنند. اگر شما هم خرید کردن را دوست دارید این مقاله را دنبال کنید شما می توانید در برنامه سفری خود یک روز را به بازدید از جاهای دیدنی مالزی و خرید اختصاص دهید و از چند مرکز خرید مختلف دیدن کنید. مراکز خرید مالزی که در ادامه معرفی می کنیم فقط به خرید و فروش محصولات محدود نمی شوند بلکه یک مرکز تفریحی کامل هستند که امکانات زیادی برای تفریح و سرگرمی اقشار مختلف دارند مثلا از جمله امکانات این مرکز تجاری می توان به سالن های سینمای مجهز سالن های بولینگ باشگاه های ورزشی اتاق های بدنسازی و...... اشاره کرد.

مرکز خرید پاویون کی ال

این مرکز یک مرکز خرید لاکچری در کوالالامپور در آفر تور مالزی  و در واقع مشهورترین و محبوب ترین مرکز خرید این شهر است این مرکز خرید در سال دو هزار و هفت راه اندازی شده است. و اکتون پس از دوازده سال هنوز محبوبیت خود را حفظ نموده است. مرکز خرید پاویون یک مجموعه تجاری شیک و لاکچری می باشد ولی در میان محصولات و فروشگاه های آن برند های ارزان تر هم با قیمت های مناسب پیدا می شود. علاوه بر فروشگاه های فراوان و متنوع این مرکز خرید دارای چند فود کورت عالی و چندین کافه و رستوران است.

مرکز خرید سوریا

به گزارش سفر باتو ، این مرکز خرید واقع در برج های دو قلوی پتروناس که از فولاد ساخته شده اند چیزی بیشتر از یک مرکز خرید ساده و سالن های غذاخوری است مرکز خرید سوریا که در سال نود و نه میلادی راه اندازی شده است. مجموعه ای از خرده فروشی است که از امکانات تفریح و سرگرمی هم برخوردار است. این مرکز در تقاطع جالان آمپانگ و جالان راملی می باشد. در این مرکز خرید گلچینی از جاذبه های مجذوب کننده در کنار هم برای دوستداران خرید و تفریح فراهم شده اند.

برچسب ها: سفر باتو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: