کد خبر: ۳۱۴۴۰۹
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲
0
آن دسته از سپرده گذارانی که تاکنون موفق به دریافت کارت بانکی نشده اند، درخواست می شود تا در اولین فرصت با مراجعه به یکی از شعب موسسه کاسپین نسبت به تکمیل اطلاعات، ارایه مدارک و دریافت کارت بانکی اقدام نمایند تا پس از کنترل های لازم نسبت به شارژ کارت آنان اقدام گردد.

اطلاعیه موسسه کاسپین برای شارژ کارت مشتریان پول‌نیوز - همانطور که در اطلاعیه های قبلی ذکر شد بانک مرکزی از طریق خط اعتباری وجه قابل پرداخت به سپرده گذاران تعاونی های هشتگانه منحله به عاملیت موسسه اعتباری کاسپین را تامین نموده است و حسب تدابیر اتخاذ شده، پرداخت ها مستلزم کنترل های لازم و طی فرآیند پیش بینی شده از سوی آن بانک محترم است.

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، از ابتدای دوره ساماندهی تعاونی های هشتگانه منحله تاکنون بخش قابل توجهی (حدود 23 هزار نفر) از سپرده گذاران موسسه نسبت به دریافت وجوه خود تا سقف 10 میلیارد ریال اقدام نموده و تعیین تکلیف شده اند و بخش معدود باقی مانده نیز، به دلایلی اعم از؛ عدم مراجعه به شعب برای دریافت کارت، عدم تکمیل اطلاعات و یا به واسطه مسدودی حساب از طریق سازمان های نظارتی تاکنون موفق به دریافت وجه سپرده خود نشده اند.

 

بدینوسیله از آن دسته از سپرده گذارانی که تاکنون موفق به دریافت کارت بانکی نشده اند، درخواست می شود تا در اولین فرصت با مراجعه به یکی از شعب موسسه کاسپین نسبت به تکمیل اطلاعات، ارایه مدارک و دریافت کارت بانکی اقدام نمایند تا پس از کنترل های لازم نسبت به شارژ کارت آنان اقدام گردد.

 

کلیه شعب و کارکنان موسسه در هر یک از واحدهای تابعه موظف اند جهت تسریع در دریافت کارت بانکی سپرده گذاران محترم، نسبت به راهنمایی آنان اقدام نمایند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: