April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۱۴۵۵۶
۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷
0
معاون بهره برداری شرکت شهر فرودگاهی امام (ره): نخستین پرواز داخلی از مبدا این فرودگاه به جزیره کیش، از ترمینال یک انجام شد.

پول‌نیوز - آغاز پروازهای داخلی فرودگاه امامحسن خوشخو افزود: پس از هماهنگی‌ های لازم با شرکت‌ های هواپیمایی داخلی و سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت هواپیمایی کیش، نخستین پرواز داخلی را از مبدا فرودگاه امام خمینی (ره) انجام می‌ دهد.

وی افزود: از چندین ماه قبل، مجموعه شهر فرودگاهی امام خمینی برای برقراری پروازهای داخلی اعلام آمادگی و تاکید کرده بود شرکت های هواپیمایی داخلی که پروازهای خارجی دارند، برای آنکه هواپیما را از فرودگاه مهرآباد بدون مسافر به فرودگاه امام خمینی (ره) نفرستند، می‌توانند برای فروش پروازهای داخلی در این فرودگاه برنامه‌ ریزی کنند.

آغاز پرواز‌های داخلی فرودگاه امام

به گفته معاون بهره برداری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)‌، برقراری پروازهای داخلی این فرودگاه موجب ایجاد ظرفیت جدید در صنعت هوانوردی است.

همچنین فرزانه شرفبافی مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش با اشاره به وجود حدود ۱۰ میلیون نفر از ساکنان شهرستانهای اطراف فرودگاه امام خمینی از جمله ساوه، قم، رباط کریم، پرند، شهریار و جنوب شرق تهران در حوزه عملیاتی شهر فرودگاهی گفت: راه اندازی پروازهای داخلی در فرودگاه امام خمینی ظرفیت مناسبی برای توسعه فعالیت های ایرلاین ها با توجه به فاصله نسبتا زیاد فرودگاه مهرآباد از فرودگاه امام خمینی است.

وی افزود: این ظرفیت ایجاد شده همچنین کمک بزرگی به توسعه گردشگری مسافران خارجی خواهد کرد چراکه مسافران خارجی می توانند با پروازهای داخلی این فرودگاه به شهرهای مختلف کشور سفر کنند.

برچسب ها: فرودگاه امام
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: