April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۱۵۶۶۹
۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸
0
شاخص‌های «بالاترین سهم تعدادی از تراکنش‌های ابزار کارتخوان فروشگاهی» و «بالاترین سهم مبلغی از تراکنش‌های ابزار کارتخوان فروشگاهی»، نام این بانک را در خود جای داده‌اند.

پول‌نیوز - تازه‌ترین گزارش شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت کارت (شاپرک) نشان می‌دهد جایگاه بانک صادرات ایران در استفاده از ابزارهای بانکداری الکترونیک و غیرحضوری قابل توجه است.


به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، نام بانک صادرات ایران در رتبه های برتر دو شاخص مهم این گزارش دیده می‌شود.


بر این اساس، شاخص‌های «بالاترین سهم تعدادی از تراکنش‌های ابزار کارتخوان فروشگاهی» و «بالاترین سهم مبلغی از تراکنش‌های ابزار کارتخوان فروشگاهی»، نام این بانک را در خود جای داده‌اند.

 

گزارش شاپرک از جایگاه بانک صادرات در صنعت پرداخت


ان طور که گزارش شاپرک حکایت دارد، حدود ۸٫۱۴ درصد تعداد تراکنش‌های شاپرکی و نیز ۱۲٫۴ مبلغ تراکنش‌های شاپرکی در بخش کارتخوان‌های فروشگاهی متعلق به این بانک است.


در تیرماه ۹۸ بانک صادرات ایران یکی از بانک‌های دارای بیشترین سهم از تعداد کارت‌های بانکی تراکنش‌دار در شبکه شاپرک بوده و در این بخش سهم ۱۱٫۲۹ درصدی را به خود اختصاص داده است.


این جایگاه همچنین در داشتن یکی از بیشترین دارندگان تعداد کارت اعتباری تراکنش‌دار و بیشترین کارت برداشت تراکنش‌دار نیز برای بانک صادرات ایران تکرار شده است. بانک صادرات ایران همچنان یکی از بیشترین سهم‌ها از کل تعداد تراکنش‌های صنعت پرداخت کارتی کشور را در اختیار دارد.

برچسب ها: صنعت ، شاپرک ، بانک صادرات
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: