April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۱۶۱۱۱
۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸
0

پول‌نیوز - تردمیل می تواند وسیله بسیار خوبی جهت کاهش وزن در افرادی که اضافه وزن دارند و اهل ورزش در خانه هستند باشد. اگر شما نیز اضافه وزن دارید و وقت رفتن به باشگاه را ندارید و به دنبال روش های موثر و فوق العاده جهت کاهش وزن هستید توصیه می کنیم یکی از انواع تردمیل خانگی را انتخاب و خریداری نمایید و با استفاده از آن به هدف خود نزدیک شوید. اما قبل از انجام هرگونه اقدامی جهت خرید تردمیل بهتر است ابتدا لیست قیمت تردمیل در انواع مختلف را مورد بررسی قرار دهید.


لیست قیمت تردمیل و شکم بند لاغری و راهنمای کامل خرید آن
قیمت تردمیل


به طور کلی تردمیل برای تمامی افراد که نمی توانند پیاده روی کنند و یا به باشگاه بروند وسیله مناسبی می باشد زیرا از طریق آن هم می توانند ورزش کنند و هم وزن خود را تا حد قابل توجهی کاهش دهند. در رابطه با تردمیل ذکر این نکته اهمیت زیادی دارد که تردمیل خانگی با تردمیل باشگاهی تفاوت دارد. حال بهتر است لیست قیمت تردمیل ها را به طور مختصر مورد بررسی قرار دهیم تا بتوانید با توجه به بودجه خود یکی از انواع مدل های آن را انتخاب نمایید.

از عوامل مهم موثر در قیمت تردمیل می توان به فضایی که اشغال می کنند و همچنین آستانه تحمل بار وزن افراد مختلف اشاره کرد. اغلب تردمیل های خانگی باید به گونه ای انتخاب شوند تا جای کمتری در فضای داخلی خانه بگیرند. هنگام خرید یک تردمیل خانگی علاوه بر قیمت تردمیل باید نکات زیر رعایت شوند تا بتوانید یک تردمیل باکیفیت را خریداری نمایید.

راهنمای خرید تردمیل

یکی از مشکلات افرادی که قصد خرید تردمیل را دارند کمبود جا می باشد . تردمیل های تاشو یکی از انواع تردمیل ها می باشد که فضای کمتری را در خانه اشغال می کنند و دارای امکانات قابل توجه هستند. یکی دیگر از نکات مهم در هنگام خرید تردمیل علاوه بر قیمت تردمیل مارک و کشور سازنده آن می باشد زیرا این عوامل در کیفیت تردمیل خریداری شده تاثیر قابل توجهی دارد. گارانتی و خدمات پس از فروش تردمیل خریداری شده نیز از اهمیت قابل توجهی برخوردار می باشد. امکانات موجود در انواع تردمیل بر قیمت تردمیل نیز تاثیر می گذارد. قبل از خرید تردمیل بهتر است بودجه خود را مشخص نمایید تا تردمیل دارای امکانات مورد نیاز را خریداری نمایید. در ادامه قیمت تردمیل در انواع مختلف را به صورت مختصر مورد بررسی قرار خواهیم داد.




لیست قیمت تردمیل و شکم بند لاغری و راهنمای کامل خرید آن

لیست قیمت تردمیل

 

قیمت تردمیل

قیمت تردمیل ویژن فیتنس مدل1601A

این مدل تردمیل می تواند وزن تقریبی 110 کیلوگرم را تحمل کند و قدرت موتور آن حدود 3 اسب بخار می باشد. این دستگاه دارای ضربه گیر است. نهایت سرعت آن حدود 16 کیلومتر می باشد. این نوع تردمیل یکی از تردمیل های تاشو می باشد. قیمت تردمیل مدل 1601A حدود شش میلیون و نهصد و پنجاه هزار تومان می باشد.

  • قیمت تردمیل هورایزن مدل Adventure 3 Plus: هفده میلیون و سیصد و هشتاد و پنج هزار تومان می باشد.
  • قیمت تردمیل پاورلند مدلYK-ET1401BD: 6990000
  • قیمت تردمیل تیونر فیتنس مدل M2 Plus: 5950000
  • قیمت تردمیل آذیموسAZ-6080-1: 5600000
  • تردمیل جک اکسر مدل Fitlux585: 15900000

همانطور که گفتیم قیمت تردمیل به عوامل مختلف بستگی دارد و سقف این قیمت ها حدود 13 میلیون می باشد.

کاهش وزن با استفاده از کمربند لاغری

یکی دیگر از تجهیزات پزشکی که با استفاده از آن می توان به راحتی اضافه وزن را کاهش داد و به تناسب اندام ایده آل دست یافت کمربند لاغری می باشد. استفاده از این وسیله باعث کاهش چربی ناحیه دور شکم خواهد شد. همانطور که می دانید چربی های دور شکم بسیار خطرناک هستند و وجود آن ها باعث انسداد رگ های خونی و سکته قلبی می شود به همین دلیل با کاهش چربی های این ناحیه می توانید به سلامت عمومی بدن دست یابید. با استفاده از کمربند لاغری می توانید عضلات ناحیه شکم و کمر خود را تقویت کنید. در صورتی که دردهای عضلانی دارید و یا در بخش کمر و شکم خود اسپاسم احساس می کنید با استفاده از کمربند لاغری می توانید این درد را تا حد قابل توجه کاهش دهید. شما می توانید کمربند لاغری و تردمیل را در انواع مختلف و قیمت ایده آل و مناسب از سایت ما خریداری نمایید.

لیست قیمت تردمیل و شکم بند لاغری و راهنمای کامل خرید آن
قیمت تردمیل و شکم بند لاغری

 

عوامل موثر بر قیمت شکم بند لاغری

یکی از عوامل موثر بر قیمت شکم بند لاغری کیفیت محصول می باشد. به طور کلی تکنولوژی این کمربندها تحریک و لرزش الکتریکی می باشد که این حرکات باعث ایجاد پالس متقارن روی سلول های چربی موجود در ناحیه شکم شما شده و بر اساس این لرزشها و تکان ها سلول های چربی به تدریج شکسته شده و تجزیه می شوند و باعث کاهش سایز دور کمر شما خواهند شد.

کمربند لاغری علاوه بر کاهش سایز و چربی سوزی می تواند عضلات لوزی شکل شکم را تقویت کند. قیمت شکم بند لاغری با تجهیزات مناسب و کیفیت ایده آل در مقایسه با کمربندهای معمولی بیشتر است. طراحی انعطاف پذیر و کشدار مناسب بدن، ایجاد تحریکات الکتریکی از طریق الکترودهای مقاوم از جنس کربن رسانا، باطری با کارکرد طولانی مدت، سیستم خاموش شدن اتومات و تایمر، صفحه نمایش، برنامه کاربردی از پیش تنظیم شده، قابلیت تنظیم شدت دستگاه و گارانتی اصلی شرکت از جمله تجهیزات یک کمربند لاغری پیشرفته هستند.

  • قیمت شکم بند لاغری در انواع مختلف
  • قیمت شکم بند لاغری بیورEM30: 285000 تومان
  • شکم بند لاغری بیورEM35: 385000
  • شکم بند لاغری بیور EM38: 385000 تومان

برنامه تمرینی جهت کاهش وزن با استفاده از تردمیل و کمربند لاغری

در یک دوره زمان بندی شده آب کردن چربی های شکم امکان پذیر می باشد. کاهش وزن صحیح و سالم بر اساس عقیده مراکز کنترل و پیشگیری بیماری ها در یک هفته حدود 453 تا 906 گرم می باشد. در حالت عادی در کاهش وزن نمی توان تنها روی کم کردن چربی ناحیه شکم تمرکز کرد، زیرا در این حالت تمامی بدن شما دچار کاهش وزن خواهد شد. اما می توانید با استفاده از تردمیل کاهش وزن خود را روی ناحیه میانه بدن و شکم متمرکز کنید. برای رسیدن به هدف خود که همانا کم کردن هفته ای حدود 906 گرم می باشد باید روزانه حدود 30 دقیقه روی تردمیل فعالیت کنید.

 

برچسب ها: تردمیل
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: