April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۱۶۳۶۳
۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۵
0
در بسته شماره يک اين طرح (صبا 1) عموم مشتريان حقيقي و حقوقي بانک اقتصادنوين، صاحبان مشاغل و فعالان اقتصادي مي‌توانند تا دو برابر معدل موجودي سپرده‌هاي کوتاه‌مدت و قرض‌الحسنه جاري خود و تا سقف دو ميليارد ريال تسهيلات دريافت نمايند. مدت ‌زمان بازپرداخت اين تسهيلات به خواست متقاضي 12، 24 و 36 ماهه تعيين شده است.

استقبال از پول‌نیوز - بسته‌هاي سه گانه طرح‌هاي تسهيلاتي و اعتباري صباي بانک اقتصادنوين که با هدف پاسخگويي مناسب به نياز مشتريان و کمک به بهبود شرايط اقتصادي خانوارها و فعالان اقتصادي ارايه شده، با استقبال قابل توجه عموم مشتريان و دارندگان پايانه‌هاي فروشگاهي اين بانک مواجه شد.


به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در بسته شماره يک اين طرح (صبا 1) عموم مشتريان حقيقي و حقوقي بانک اقتصادنوين، صاحبان مشاغل و فعالان اقتصادي مي‌توانند تا دو برابر معدل موجودي سپرده‌هاي کوتاه‌مدت و قرض‌الحسنه جاري خود و تا سقف دو ميليارد ريال تسهيلات دريافت نمايند. مدت ‌زمان بازپرداخت اين تسهيلات به خواست متقاضي 12، 24 و 36 ماهه تعيين شده است.


در بسته شماره دو اين طرح (صبا 2) براي دارندگان پايانه‌هاي فروش (POS) بانک اقتصادنوين بر اساس معدل موجودي سپرده‌هاي کوتاه‌مدت و قرض‌الحسنه جاري متصل به پايانه‌هاي فروش اين بانک در بازه‌هاي زماني دو تا چهار ماه، امکان پرداخت تسهيلات قرض‌الحسنه تا 70 درصد معدل موجودي سپرده و تا سقف 200 ميليون ريال و يا پرداخت تسهيلات مرابحه تا 140 درصد معدل موجودي سپرده، تا سقف دو ميليارد ريال و با نرخ 15 درصد فراهم شده است. پذيرندگان پايانه‌هاي فروشگاهي بانک اقتصادنوين مي‌توانند با توجه به نياز خود، از يکي از اين تسهيلات بهره‌مند شده و در بازه‌هاي زماني 12، 24 و 36 ماهه آن را باز پرداخت نمايند.


در بسته شماره سه اين طرح (صبا 3) براي کليه متقاضيان حقيقي و حقوقي دريافت تسهيلات کمک‌ هزينه خريد خودرو، تعمير مسکن، خريد ابزار کار، تجهيز مطب و ... امکان استفاده از تسهيلات تا سقف 500 ميليون ريال در قالب کارت اعتباري و بر اساس معدل موجودي سپرده‌هاي کوتاه‌مدت و قرض‌الحسنه جاري در بازه‌هاي زماني دو تا چهار ماه، فراهم شده است. گفتني است مدت ‌زمان بازپرداخت اين تسهيلات به خواست متقاضي 12، 24 و 36 ماهه تعيين شده است.


لازم به ذکر است علاوه بر اين، شرکت‌ها و موسسات نيز مي‌توانند از طرح صباي 3 براي اعطاي تسهيلات در قالب کارت‌هاي اعتباري به کارمندان خود استفاده نمايند.


مشتريان ارجمند مي‌توانند براي کسب اطلاعات بيشتر به صفحه اختصاصي طرح تسهيلاتي صبا در سايت بانک اقتصادنوين به آدرس به www.enbank.ir/saba مراجعه و يا با کارشناسان مرکز 24 ساعته ارتباط با مشتريان اين بانک به شماره 48031000-021 تماس برقرار کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: