کد خبر: ۳۱۶۴۴۵
۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹
0

پول‌نیوز - طي جلسه اي كه با حضور مدير عامل شركت آب وفاضلاب ساوه، معاون خدمات شهري شهرداري و معاونان خدمات مشتركين و بهره برداري آبفا ساوه برگزار شد ، وضعيت انشعابات فضاي سبز اين شهر مورد بحث و بررسي قرار گرفت و نسبت به ساماندهي آن تصميم گيري شد.

 

به گزارش گروه انرژی پول‌نیوز، مهندس ابوالفضل شهباز مدير عامل شركت آب و فاضلاب شهرستان ساوه اظهار داشت: دراين جلسه كه به منظور ساماندهي انشعابات فضاي سبز كه پيش از اين با آب شرب آبياري مي شدند در محل دفتر معاونت خدمات شهري شهرداري ساوه برگزار شد مقرر گرديد شهرداري نسبت به شناسايي و جداسازي انشعابات آن بخش از فضاي سبز شهر كه از آب شرب شهري آبياري مي شوند اقدام نموده و همچنين فضاي مناسب براي جابجايي كنتور ها قديمي و نصب كنتور هاي جديد را فراهم نمايند.

 

ساماندهي انشعابات آب فضاي سبز در شهر ساوه

 

در اين جلسه مهندس مددي معاون خدمات شهري شهرداري ساوه از تعامل و همكاري هاي شبانه روزي شركت آب و فاضلاب ساوه با شهرداري تشكر و قدرداني نمود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: