April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۱۷۱۲۰
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۷
0
تاکید کردیم که نیاز است که زنان ایران اجازه یابند آزادانه به استادیوم‌های فوتبال بروند و تعداد تماشاگران زن هم باید بر اساس میزان تقاضای آنها و فروش بلیت مشخص شود.

پول‌نیوز - هیات اعزامی فدراسیون جهانی فوتبال، فیفا، پس از بازگشت از تهران و بازدید از ورزشگاه آزادی، طی بیانیه‌ای اعلام کرده این استادیوم آمادگی پذیرش بدون محدودیت زنان برای مسابقه پیش‌رو تیم‌های ملی ایران و کامبوج را دارد و زنان ایرانی باید اجازه یابند وارد استادیوم‌های فوتبال در این کشور شوند.

 

به گزارش پول نیوز، در بیانیه هیات اعزامی فیفا که روز شنبه ۳۰ شهریور، در وبسایت آن قرار گرفته آمده است:

 

بیانیه فیفا:

 

"در جریان سفر ۱۹ سپتامبر که طی آن با کارشناسان فدراسیون فوتبال آسیا هم همراه شدیم با نمایندگان دولت ایران و فدراسیون این کشور گفتگوهای سازنده‌ای داشتیم و تاکید کردیم که نیاز است که زنان ایران اجازه یابند آزادانه به استادیوم‌های فوتبال بروند و تعداد تماشاگران زن هم باید بر اساس میزان تقاضای آنها و فروش بلیت مشخص شود."

 

حساب رسمی فیفا در توییتر هم روز شنبه نوشت: "زنان ایران باید اجازه یابند به استادیوم‌های فوتبال بروند."

 

"ما درباره نیاز حضور زنان در مسابقات داخلی ایران هم گفتگو کردیم و بنا شد بر اساس ارزیابی مسابقه روز ۱۰ اکتبر (ایران-کامبوج) با همکاری فدراسیون فوتبال ایران در این باره رایزنی و مقدمات حضور زنان در تمامی مسابقات لیگ این کشور هم فراهم شود."

"موضع فیفا مشخص و مستحکم است: زنان باید اجازه یابند برای تماشای مسابقات فوتبال به استادیوم‌ها بروند. برای تماشای همه مسابقات".

 

فیفا در اواخر خرداد امسال به ایران اولتیماتوم داد که در صورت عدم ورود زنان به ورزشگاهها، این کشور را با محرومیت روبرو خواهد کرد.

 

رئیس فیفا در نامه خود به رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت که "سپاس‌گزار خواهم بود اگر در زمان مناسب، تا قبل از ۱۵ ژوئیه ٢٠١٩ اطلاع بدهند چه اقدامات مشخصی از طرف فدراسیون فوتبال و دولت ایران انجام می‌شود تا زنان ایرانی و خارجی خواهان تماشای بازی‌های مقدماتی جام جهانی قطر بتوانند بلیت بخرند و به ورزشگاه بروند."

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: