کد خبر: ۳۱۷۲۰۳
۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴
0
گروه خودروسازی سایپا با برنامه‌های مدیریت ارشد خود و تلاش همه کارکنان روزانه بیش از ۲ هزار خودرو تولید می‌کند که این عدد یک دستاورد در شرایط تحریم محسوب می‌شود.

پول‌نیوز - ناصر آقامحمدي در مراسم افتتاح نمايشگاه دفاع مقدس گروه خودروسازي سايپا در پارس‌خودرو افزود: با وجود همه محدودیت‌های ناشی از تحریم‌های ظالمانه، گروه خودروسازی سایپا با برنامه‌های مدیریت ارشد خود و تلاش همه کارکنان روزانه بیش از ۲ هزار خودرو تولید می‌کند که این عدد یک دستاورد در شرایط تحریم محسوب می‌شود.


به گزارش گروه خودرو پول‌نیوز، مديرعامل پارس‌خودرو افزود: همه تلاش کارکنان و فعالان شاغل در گروه سایپا استفاده از ظرفیت‌های داخلی جهت بی‌اثرکردن تحریم‌ها و محدودیت‌ها است که تاکنون نیز موفق به این امر شده‌اند.

 

توليد روزانه 2 هزار خودرو، دستاورد سايپا در دوران تحريم


مديرعامل پارس‌خودرو ادامه داد: كاركنان گروه خودروسازي سايپا به‌عنوان سربازان عرصه توليد، با تمام توان به مقابله با جنگ اقتصادي رفته‌اند.

 

وي گفت: دشمن در جنگ نابرابر اقتصادي تلاش مي‌كند صنعت و اقتصاد كشور را هدف قرار دهد اما كاركنان صنعت خودرو به‌عنوان يكي از مهم‌ترين و اصلي‌ترين صنايع كشور، به ساماندهي فعاليت‌هاي خود براي بي‌اثر كردن تحريم‌ها و رونق‌بخشي به توليد داخلي ادامه خواهند داد.

برچسب ها: خودرو ، سایپا ، نمایشگاه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: