کد خبر: ۳۱۷۸۹۶
۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳
0
سرمايه اصلی موسسه همکاران خدوم، پر تلاش، صادق، دلسوز و مدیران جوان مجرب آن هستند و ما در مركز به پشتوانه همكاران كارها را پيش مي بريم.

پول‌نیوز - اولین یادواره شهدای شبکه بانکی استان سمنان و تجلیل از خانواده هاي محترم و معزز شهدا و جانبازان و ايثارگران شبکه بانکی استان سمنان در هفتمین روز از هفته دفاع مقدس در مركز همايش هاي حفظ آثار و ارزش هاي دفاع مقدس در شهر شهید پرور سمنان برگزار گردید.


به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، این مراسم کیومرثی دبیر محترم کمیسیون هماهنگی بانک های استان سمنان گزارشي را ارائه و اظهار داشتند كاركنان شبكه بانكي در دوران دفاع مقدس دوشادوش اقشار مختلف مردم و رزمندگان در جبهه هاي نبرد حق عليه باطل حضور يافته و چندین شهید گلگون کفن تقديم اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نموده است و یک شهید نيز در دفاع از حرم اهل البیت تقدیم اسلام نموده است در ادامه بيان داشتند ۲۴ آزاده و ۱۷۰ جانباز و ۶۰۰ ایثارگر از خانواده شبكه بانکی استان در دوران دفاع مقدس حضوري فعال داشته اند.



در ادامه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین جوادی مدیر عامل موسسه اعتباری ملل به نيابت از بانك هاي خصوصي كشور در جايگاه حاضر و با ابلاغ سلام مديران عامل بانك هاي عضو كانون بیان داشتند زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا کار بزرگي است که باید مهم شمرده شود عزت و سربلندي و اقتدار امروز نظام و انقلاب اسلامي ایران مدیون رشادت های ايثارگران و شهیدان گرانقدر در دوران دفاع مقدس است اثر شهادت با زنده نگهداشتن یاد شهدا نمایان خواهد شد و این اثر امروز موجب عزت و غرور جمهوری اسلامی ايران در مجامع بين المللي شده است.

 

مدیرعامل ملل: سرمايه اصلی موسسه مدیران جوان مجرب آن هستند



مدیرعامل موسسه اعتباري ملل در بخش هایی از صحبت هایشان اظهار داشتند: جهاد در راه خدا اجری بزرگ دارد و این اجر عظیم نصیب کسانی شده است و یا می شود که اخلاص در عمل و نیت پاک و صادق داشتند و یا دارند وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به همکاران نظام بانکی فرمودند، تکلیف امروز ما (همکاران شبکه بانکی) حفظ راه و یاد شهدا با ولایت مداری و بصیرت افزایی است.


در انتهای این برنامه از خانواده هاي معزز شهدا،۲۳ ایثارگر و جانباز و خانواده آنان تجلیل بعمل آمد و از تمبر یاد بود شهدای شبکه بانکی رونمائی شد.

 

مدیرعامل ملل: سرمايه اصلی موسسه مدیران جوان مجرب آن هستند


در ادامه مدیرعامل محترم موسسه و هیئت همراه بازدیدی هم از سرپرستی شعب حوزه موسسه در استان بعمل آوردند، در ابتداي اين بازديد ریاست حوزه سمنان گزارشی از وضعیت شعب تحت سرپرستی ارائه و سپس مدیر عامل موسسه با بررسی دقیق عملکرد شعب حوزه سمنان در خصوص جذب منابع، وصول مطالبات و پرداخت تسهیلات جهت سودآوری خواستار تلاش و کوشش مضاعف همکاران در راستای تحقق اهداف عالی موسسه شدند.


ایشان در ادامه تاكيد کردند که باید همه با هم عهد ببندیم برای حل مشکلات مردم و سپرده گذاران تلاش کنیم و با انجام صحیح امور و مهندسی دقیق آن در راستاي منويات مقام معظم رهبري حفظه الله و در سالي كه به نام رونق توليد نامگذاري نمودند در عمران و آبادانی کشور سهیم باشیم.


وی تاکید کرد: سرمايه اصلی موسسه همکاران خدوم، پر تلاش، صادق، دلسوز و مدیران جوان مجرب آن هستند و ما در مركز به پشتوانه همكاران كارها را پيش مي بريم.

 

در حاشیه این دیدار از ساختمان سرپرستی و مركز داده دوم موسسه در شهر سمنان بازدید بعمل آمد، معاونت محترم امور شعب جناب آقای طحان و معاونت محترم اداری و منابع انساني جناب آقای ابهری و ریاست محترم منطقه چهار جناب آقای رحمانی مدیر عامل محترم موسسه را همراهی می نمودند.

 

برچسب ها: موسسه ملل ، سمنان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: