بورس تهران و یک عرضه اولیه از نوع فولادی؛
کد خبر: ۳۱۸۱۳۳
۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷
0
شرکت فولاد سپید فراب کویر با نماد «کویر» ۲۴۰ میلیون سهم خود معادل ۱۰ درصد کل سهام شرکت را در بورس تهران عرضه می‌کند.

پول‌نیوز - بورس تهران در روز چهارشنبه ۱۷ مهرماه ۹۸ با عرضه سهام این فولادی در اصل پانصد و سی و یکمین شرکت را در سبد خود معرفی می‌کند.


به گزارش خبرنگار پول نیوز، بر اساس این گزارش، سهامداران این مجموعه درسال ۱۳۷۹ شرکت بازرگانی بین المللی سپید فراب کویر را تاسیس کردند که تنها در زمینه بازرگانی و تجارت فعالیت می‌کرد اما؛ پس از مدتی با شناخت صحیح بازار و نیاز‌های اقتصادی منطقه نسبت به تغییر ماهیت فعالیت به شکل تولیدی اقدام نموده و بدین سان شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر همزمان با تاسیس در منطقه محروم و کمتر توسعه یافته آران و بیدگل از توابع کاشان مژده اشتغال زایی، تولید و رونق اقتصادی و اجتماعی منقطه را با خود به ارمغان آورد.


شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر در حوزه‌های صنعتی و ساختمانی محصول تولید می‌کند که از میان آن‌ها می‌توان به «وایرراد با میزان کربن مشخص»، «وایرراد جهت تولید الکترود و سیم جوش» و «میلگرد A۴» اشاره کرد.


وضعیت فولادی‌ها در بازار سرمایه با بهبود نسبی رو به رو شده و به نظر می‌رسد که این مجموعه تازه وارد از شهر سهراب سپهری نیز به خوبی این مهم را درک کرده است.


این شرکت در بخش ساخت فلزات اساسی و گروه و طبقه «ساخت آهن و فولاد اساسی» و در بازار دوم پذیرش شده و به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.


بر اساس این گزارش، هر کد حقیقی و حقوقی می‌تواند حداکثر ۶۰۰ سهم را در بازه قیمتی ۶۰۰ تا ۶۲۰ تومان خریداری کند. کارگزاری بانک آینده مدیریت این عرضه را بر عهده دارد و تامین سرمایه تمدن نیز متعهد خرید سهام شده است.



«کویر» ۱۰ درصد سهام خود را عرضه می‌کند

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: