April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۱۸۳۶۰
۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱
0
کمیسیون ماده یک وزارت صنعت معدن و تجارت با موافقت افزایش حقوق گمرکی واردات گوشی همراه مسافری به ۲۶ درصد، این مصوبه را برای تایید به هیأت وزیران ارسال کرد.

پول نیوز -  کمیسیون ماده یک وزارت صنعت معدن و تجارت پیشنهاد خود را در رابطه با ورود گوشی همراه مسافر تعیین کرد. بر این اساس با افزایش حقوق ورودی گوشی به ۲۶ درصد و حذف معافیت های مندرج در قانون موافقت شده است.

بنابراین در صورت تایید هیات وزیران واردات گوشی از طریق مسافران با ۲۶ درصد حقوق ورودی محاسبه خواهد شد.


پیشنهاد دریافت تعرفه 26 درصدی برای ورود گوشی همراه مسافر

در این مصوبه داخلی آمده است: با افزایش حقوق ورودی گوشی به ۲۶ درصد و حذف معافیت مندرج در ماده ۱۳۸ آیین نامه اجرایی قانون امور گمرکی و ماده ۳۹ آیین نامه اجرایی قانون مقررات صادرات و واردات (معافیت ۸۰ دلار برای واردات گوشی همراه مسافری و ۵۰ دلار برای واردات به صورت پستی) موافقت شد.

در صورتی که هیئت وزیران نظر کمیسیون ماده یک در وزارت صنعت معدن و تجارت را تایید و تصویب کند از این پس واردات گوشی مسافری با هزینه روبرو خواهد شد. اعضای این کمیته دائمی مقررات صادرات و واردات متشکل از نمایندگان وزارت صمت، جهاد کشاورزی، گمرک، بانک مرکزی و اتاق بازرگانی هستند.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: