April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۱۸۸۹۹
۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۷
0
در فصل بهار سال جاری نسبت به بهار سال گذشته قیمت فروش یک مترمربع زمین یا زمین ساختمان مسکونی کلنگی افزایش ۱۷۴.۶ درصدی داشته است.

پول نیوز - مرکز آمار گزارشی ازتحولات قیمت زمین، آپارتمان و اجاره بها حدفاصل بهار۹۷ تا بهار۹۸ منتشر کرد که نشان می دهد قیمت زمین در مدت مذکور ۱۷۵درصد، آپارتمان ۱۱۰درصدو اجاره بها ۳۵ درصد رشد داشته است.

 

مرکز آمار گزارشی از تحولات قیمت زمین، آپارتمان و اجاره بها حدفاصل بهار ۹۷ تا بهار ۹۸ منتشر کرد که نشان می دهد قیمت زمین در مدت مذکور ۱۷۵ درصد و نرخ اجاره بها ۳۵ درصد رشد داشته است.

 

وضعیت قیمت فروش و اجاره زمین و ملک از سوی مرکز آمار ایران برای فصل بهار سال جاری از سوی مرکز آمار ایران منتشر شد.

 

بنگاه‌های معاملات ملکی کشور موظف هستند مشخصات کلیه‎ معاملات خرید و فروش و اجاره را در سامانه‎ اطلاعات مدیریت معاملات املاک و مستغلات کشور ثبت کنند.

 

بر این اساس در فصل بهار سال جاری نسبت به بهار سال گذشته قیمت فروش یک مترمربع زمین یا زمین ساختمان مسکونی کلنگی افزایش ۱۷۴.۶ درصدی داشته است.

 

قیمت فروش یک مترمربع زیربنای مسکونی ۱۰۹.۶ درصد و متوسط مبلغ اجاره به‌علاوه‎ سه‌ درصد ودیعه‎ پرداختی برای اجاره‎ یک مترمربع زیربنای مسکونی ۳۵ درصد افزایش داشته است.

 

جزئیات تغییر قیمت های حوزه مسکن به شرح زیر است.

 

مرکز آمار: افزایش 175 درصدی قیمت زمین در ایران

 

منبع: مهر
برچسب ها: مرکز آمار ، قیمت زمین
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: