کد خبر: ۳۱۸۹۵۸
۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶
0
در نسخه جديد اپليکيشن "همراه نوين" کاربران مي‌توانند از امکاناتي چون مديريت چک و دسته‌ چک، نمايش چک‌‏هاي واگذار شده به سپرده، گزارش تراکنش‌‏هاي پايا، تعريف کارت پيش ‌فرض در بخش خدمات کارت و امکان انتقال وجه به شماره موبايل بهره‌‌مند شوند.

ارائه خدمات و امکانات جديد در اپليکيشن پول نیوز - اپليکيشن "همراه نوين" به‌‌روزرساني شد و با خدمات و امکانات جديد در دسترس هم‌وطنان قرار گرفت.


به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، در نسخه جديد اپليکيشن "همراه نوين" که از تاريخ بيست ‏و پنجم مهرماه سال جاري، با قابليت اجرا روي سيستم‌ عامل‌هاي Android و IOS در دسترس قرار گرفته است، کاربران مي‌توانند از امکاناتي چون مديريت چک و دسته‌ چک، نمايش چک‌‏هاي واگذار شده به سپرده، گزارش تراکنش‌‏هاي پايا، تعريف کارت پيش ‌فرض در بخش خدمات کارت و امکان انتقال وجه به شماره موبايل بهره‌‌مند شوند.


همچنين در نسخه جديد امکان انتقال وجه از کارت مبدا بانک‌‏هاي ملي، ايران ‏زمين، سينا، آينده، انصار، حکمت، دي، صنعت ‏و معدن در اين سامانه فراهم شده است.


گفتني است در به‌ ‏روزرساني اخير، برخي از خطاهاي نسخه آيفون براي ios13 نيز رفع شده است.


هم‌‌وطنان محترم مي‌‌توانند براي دريافت و نصب اين اپليکيشن به تارگاه اصلي اين بانک به نشاني www.enbank.ir/mobile مراجعه کنند.


همچنين کارشناسان مرکز 24 ساعته ارتباط با مشتريان بانک اقتصادنوين به شماره 48031000-021 آماده راهنمايي و پاسخگويي به سوالات احتمالي مشتريان عزيز هستند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: