کد خبر: ۳۱۹۰۱۸
۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵
0
سبد سهام آوانوین بسیار درخشان و پر بازده بوده و این مهم دلیل بازدهی بالا و سودآوری مجموعه در سال 98 است.

افزایش 40 میلیارد تومانی سرمایه شرکت / بازدهی 180درصدی پرتفوی در نیمه اول 98

به گزارش پول نیوز، علیرضا قدرتی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری آوا نوین با اعلام این مطلب که 150 میلیون سهم خود معادل 25 درصد کل سهام شرکت را واگذار خواهیم کرد گفت: سرمایه شرکت در حال حاضر 60 میلیارد تومان است که بر اساس برنامه ریزی های انجام شده این مبلغ تا پایان سال به 100 میلیارد تومان افزایش خواهد یافت.
وی ادامه داد: پرتفوی شرکت در حال حاضر 80 میلیارد تومانی است و از این میزان تنها 7 میلیارد تومان متعلق به شرکت های غیر بورسی بوده و مابقی عضو بازار سرمایه هستند.
قدرتی تاکید کرد: در بین شرکت های غیر بورسی ما، «پاک اندیشان امین» و «شرکت سرمایه گذاری هلدینگ کشاورزی» در سال جاری روانه بازار سرمایه می شوند. این دو مجموعه بسیار پر سود و ارزشمند هستند و برای سهامدارا نیز جذابیت بسیاری خواهند داشت.
مدیرعامل آوا نوین اظهار داشت: پرتفوی شرکت از 30 درصد سهام فلزات اساسی، 13 درصد صنعت پتروشیمی، 10 درصد بانکی ها، 8 درصد چند رشته ایی ها مانند هلدینگ غدیر، 7 درصد نفتی ها و 6 درصد صنعت مخابرات تشکیل شده است.
وی افزود: روند سودآوری شرکت تا پایان شهریور 97 چهارده میلیارد تومان و در 6 ماهه ابتدایی سال 98 در حدود 10 میلیارد تومان بوده است. این در حالی است که سود خالص حاصله تا پایان خرداد ماه 98 پانزده میلیارد تومان اعلام شده است.
قدرتی تاکید کرد: هلدینگ کشاورزی در سال گذشته حدود 140 میلیارد تومان سود تقسیم کرد و ما پیش بینی می کنیم که این سوددهی در سال جاری به 250 میلیارد تومان برسد.
وی در پایان با تاکید بر رشد فعالیت های آوا نوین در سال های گذشته گفت: بازدهی پرتفوی شرکت در سال 97 تنها 24 درصد بود و در نیمه ابتدایی همان سال نیز بیشتر از 64 درصد نشد، اما در 6 ماهه ابتدایی سال 98 این عدد به 180 درصد رسید که نشان از انتخاب های هوشمندانه شرکت برای انتخاب سهام خریداری شده، دارد.

 

 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: