April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
در 6 ماهه ابتدایی 98 رخ داد:
کد خبر: ۳۱۹۴۲۹
۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸
0
پول نیوز - مجموعه دارایی‌های «نوین» در ۶ ماهه ابتدای سال ۹۸ بیش از ۷۱ میلیون ریال است که همین دارایی‌ها در ۶ ماهه انتهای سال ۹۷ بیش از ۵۱ میلیون ریال بوده است که خبر از رشد ۴۰ درصدی این دارایی‌ها می‌دهد.

افزایش ۵۰ درصدی درآمدی حق بیمه

به گزارش واحد تحلیل و ارزیابی پول نیوز(تاپ)، جمع دارایی‌های این شرکت در ۶ ماهه ابتدای سال جاری برابر با ۱۵,۶۹۴,۳۷۷ میلیون ریال بود و همین دارایی‌ها در ۶ ماهه انتهای سال گذشته معادل با ۱۲,۷۲۱,۶۲۸ میلیون ریال بوده است.

سود خالص هر سهم شرکت «بیمه نوین» امسال با رشد ۸ درصدی مواجه شد.

وجوه نقدی در پایان دوره «نوین» در ۶ ماهه ابتدای سال گذشته برابر با ۴۱۸,۷۱۴ میلیون ریال بوده که همین وجه نقدی امسال رشد ۷۱ درصدی را تجربه کرد.

سود عملیاتی این شرکت در ۶ ماهه ابتدای سال ۹۸ بیش از ۲۶ میلیون ریال بوده که همین سود در ۶ ماهه ابتدای سال گذشته بیش از ۱۸ میلیون ریال بوده است.

درآمد حق بیمه این پذیرفته شده در بورس در ۶ ماهه نخست سال جاری برابر با ۳,۴۵۳,۳۱۶ میلیون ریال بود و همچنین درآمد‌های ۶ ماهه نخست سال گذشته این مجموعه بورسی، برابر با ۲,۳۰۰,۳۷۶ میلیون ریال بوده است.

مجموعه خسارت‌های پرداختی درمان این شرکت در ۶ ماهه انتهای سال گذشته برابر با ۱,۵۰۲,۵۶۴ میلیون ریال اعلام شده و همین خسارت‌های پرداختی در ۶ ماهه ابتدای سال جاری برابر با ۱,۳۵۵,۶۴۲ میلیون ریال بوده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: