April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۱۹۴۹۴
۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۷
0
عضو هیئت رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: مبارزه با فساد، فقر و بی‌عدالتی و رونق تولید دور روی یک سکه هستند در مقابل یکدیگر قرار ندارند.

به گزارش پول نیوز؛ علی محمد شاعری عضو هیئت رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در خصوص جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولید در جریان مبارزه با فساد، گفت: مبارزه با فساد اگر به خوبی صورت بگیرد الزاما منجر به تعطیلی کارخانه‌ها نمی‌شود و می‌تواند واحدهایی که به دلیل سوء مدیریت در آستانه ورشکستگی قرار دارند و دارای بدهی بانکی هستند را مجددا احیاء کند.

نماینده مردم بهشهر، نکاء و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در ماه‌های اخیر شاهد هستیم که بسیاری از واحدهای تولیدی دچار مشکل با دخالت و حمایت قوه قضاییه به چرخه تولید بازمی‌گردند و شاهد رفع مشکلات آنها هستیم ، تصریح کرد: اگر مبارزه با فساد به صورت اصولی انجام شود منجر به تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی نمی‌شود و گامی در راستای اشتغالزایی و رونق تولید محسوب می‌گردد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در حال حاضر بسیاری از واحدهای صنعتی به دلیل بدهی های سنگین و عدم پرداخت اقساط سررسید شده در آستانه ورشکستگی هستند و مدیران عامل آنها به دلیل سوء‌مدیریت و رفتارهای نا مناسب تحت تعقیب قرار می‌گیرند، عنوان کرد: به دستور رئیس قوه قضاییه نباید هیچ کارخانه‌ای را به دلیل بدهی و سوء‌مدیریت مدیران تعطیل کنند و این رویکرد جدید جای تشکر دارد و امیدواریم اقدامات حمایتی از واحدهای صنعتی و تولیدی در این قوه منجر به شکوفایی تولید داخلی شود.

وی با اشاره به اینکه نباید کارگران متضرر شوند و در عین حال رانت، بی عدالتی و فساد موجب تعطیلی واحدهای صنعتی شود، ادامه داد: مجلس شورای اسلامی از اقدامات قوه قضاییه در راستای مبارزه با فساد حمایت می‌کند و امیدواریم روند فعلی ادامه داشته باشد و شاهد رونق تولید باشیم.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه با فساد، فقر و بی‌عدالتی و رونق تولید دور روی یک سکه هستند در مقابل یکدیگر قرار ندارند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: