کد خبر: ۳۱۹۵۱۸
۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶
0
مجموعه درآمدهای عملیاتی «زقیام» در نیمه نخست سال مثبت و افزایشی بود و علت این امر افزایش تعداد فروش این شرکت است.

به گزارش واحد تحلیل و ارزیابی پول نیوز (تاپ)، سود ناخالص «کشت و دام قیام اصفهان» در ۶ ماهه نخست سال جاری بیش از ۱,۰۲۲ میلیارد ریال بوده که در مدت مشابه سال گذشته رقمی برابر با ۶۴۴,۸۵۹ میلیون ریال ثبت شده است.

رشد 43 درصدی بدهی های «زقیام»

معاملات غیرنقدی «زقیام» تغییر منفی ۶۵ درصدی را نسبت به سال گذشته تجربه کرد؛ این در حالی‌است که همین معاملات در ۶ ماهه ابتدای سال ۹۸ برابر با ۵۰,۰۰۰ میلیون ریال بوده است.

«زقیام» امسال رشد ۱۳۷ درصدی سود خالص هر سهم را نسبت به سال گذشته تجربه کرده که این رقم ۶ ماه ابتدایی سال امسال برابر با ۷۲۶ میلیون ریال بوده است.

سود جامع سال، این شرکت پذیرفته شده در فرابورس در ۶ ماهه ابتدای سال ۹۸ برابر با ۲۵۳,۹۹۲ میلیون ریال بوده و نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۳۷ درصدی را تجربه کرده است.

جمع بدهی‌های «کشت و دام قیام اصفهان» در ۶ ماهه نخست سال جاری ۱,۲۱۷ میلیارد ریال بود؛ این در حالی‌است که همین بدهی‌ها در ۶ ماهه پایانی سال گذشته برابر با ۸۵۳,۷۹۷ میلیون ریال بوده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: