April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
تولیدات جدید در زیرگروه کوثر؛
کد خبر: ۳۱۹۶۳۴
۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹
0
پول نیوز - در حالی که سهامداران «زشریف» در انتظار خبری خوش هستند، اصلاح صورت های مالی منجر به تغییر رقم سود شد.

به گزارش واحد تحلیل و ارزیابی پول نیوز (تاپ)، شرکت «کشت و صنعت شريف آباد» بر گزارش عملکرد 9 ماهه منتهی به شهریور 98 اصلاحیه زد.
بر اساس این گزارش، ارقام برخی سرفصل ها همچون درآمدهای عملیاتی و سایر درآمدها و هزینه های عملیاتی و غیرعملیاتی اندکی تغییر کرده است.

«زشریف» خود را اصلاح کرد

نتیجه این تغییرات منجر به کاهش 563 میلیون ريالی سود خالص شد و سود هر سهم از 292 ريال در گزارش قبلی به 291 ريال در گزارش اصلاحی تبدیل شد.
شایان ذکر است که درآمد فروش «کشت و صنعت شريف آباد» دوره 9 ماهه 937 میلیارد ريال بود که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 44 درصد رشد نشان می دهد. تعداد فروش محصولات در سطح مطلوبی قرار دارد و نرخ های فروش نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

با توجه به افزایش نرخ مواد اولیه مصرفی، قیمت محصولات شرکت در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ افرایش خواهد داشت. باتوجه به این که چربی شیر پاستوریزه به صورت جداگانه در غالب سایر محصولات خامه و ... به فروش می رسد، شیر پاستوریزه نرخ فروش پایین‌تری نسبت به شیر خام دارد.

این شرکت پیش بینی کرده در 3 ماهه پایانی سال مالی خود 385 میلیارد ريال دیگر درآمدزایی داشته باشد تا جمع درآمدهای دوره 12 ماهه منتهی به آذر 98 به رقم 1321 میلیارد ريال برسد.
البته «زشریف» در دهمین ماه از سال مالی خود 120 میلیارد ريال درآمد شناسایی کرد تا در دو ماه باقی‌مانده با تحقق 265 میلیارد ريال، به پیش بینی های خود رنگ واقعیت بپاشد.
این شرکت طرح توليد پنير UF و سنتي را با سرمایه گذاری 14 میلیارد ريالی به اجرا درآورده بود که تا چندی دیگر به صورت کامل به بهره برداری می رسد.
در مجموع، اوضاع این شرکت زیرمجموعه هلدینگ اقتصادی کوثر مطلوب ارزیابی می شود و مسیر رو به رشد را در پیش دارد.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: