مارگارین در اندیشه سهم بیشتر؛
کد خبر: ۳۱۹۶۴۲
۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲
0
پول نیوز- سوددهی این روغن ساز تا به امروز، نوید برگزاری مجمع سالانه متفاوت را به سهامداران می‌دهد.

به گزارش واحد تحلیل و ارزیابی پول نیوز (تاپ)، مجموعه درآمدهای علمیاتی «غمارگ» در 9 ماهه منتهی به شهریور ماه سال 98 برابر با 7,425 میلیارد ریال بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد 27 درصدی را تجربه کرده است.

این رشد درآمد تنها ناشی از افزایش نرخ فروش روغن نباتی است اما؛ تعداد فروش افت 20 هزار تنی داشته است.

سایر درآمدهای عملیاتی «مارگارین» در 9 ماهه ابتدای سال جاری برابر 22 میلیارد ریال بوده که عمدتا ناشی از فروش ضایعات بوده است.

روغن های «غمارگ» چرب‌تر می شود

سود خالص هر سهم این شرکت تولید کننده مواد خوراکی این مدت برابر با 173 ریال بوده که عملکرد قابل قبولی است؛ چرا که مارگارین در عملکرد 9 ماهه خود در سال گذشته متحمل زیان 232 ريالی به ازای هر سهم شده بود.

موجودی نقد پایان دوره «غمارگ» در پایان شهریور ماه بیش از 207 میلیارد ریال بوده که در مقایسه با ابتدای سال مالی، افت اندک 8 درصدی را نشان می دهد.

در خصوص این شرکت باید عنوان کرد که برنامه تولید محصولات جدید و افزایش صادرات در دستور کار قرار دارد که می تواند به رشد بیش از پیش درآمدها کمک شایانی کند.

«غمارگ» برآورد کرده در 3 ماهه پایانی سال مالی خود به درآمد فروش 3793 میلیارد ريالی دست یابد و جمع فروش خود را از رقم 11 هزار میلیارد ريال عبور دهد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: