April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
مهر تأیید حسابرس بر سود 1701 ريالی این قندی؛
کد خبر: ۳۱۹۷۵۲
۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴
0
پول نیوز- «قپیرا» که در سال مالی ۹۸ درآمد عملیاتی ۲۶۱۷ میلیارد ریالی کسب کرده بود، برآورد کرده در سال مالی ۹۹ این رقم را تا سطوح ۳۰۶۸ میلیارد ریال افزایش دهد

«قپیرا» پرش دو گام به سمت سبد سود برداشت

به گزارش واحد تحلیل و ارزیابی پول نیوز(تاپ)، حاصل فعالیت شرکت «فرآوده‌های غذایی و قند پیرانشهر» در سال مالی منتهی به تیر ماه ۹۸، به صورت حسابرسی شده، به کسب سود هر سهم ۱,۷۰۱ ریالی ختم شد و جهش ۵۸ درصدی را برای سهامداران را به یادگار گذاشت. این رقم نسبت به گزارش حسابرسی نشده تغییری ندارد.

علت اصلی این رشد، افزایش ۱۷ درصدی درآمد فروش محصولات است. «قپیرا» توانسته علاوه بر افزایش نرخ‌های فروش، مقدار تولید خود را نسبت به گذشته بیافزاید و پرش دو گام به سمت سبد سود بردارد.

«قپیرا» که در سال مالی ۹۸ درآمد عملیاتی ۲۶۱۷ میلیارد ریالی کسب کرده بود، برآورد کرده در سال مالی ۹۹ این رقم را تا سطوح ۳۰۶۸ میلیارد ریال افزایش دهد که با گذشت ۳ ماه از سال مالی، ۶۵۷ میلیارد ریال آن را به واقعیت بدل کرده است.

با توجه به وضعیت موجود و برآورد‌های صورت گرفته، شرکت در نظر دارد که با دریافت حدود ۴۴۰ هزار تن چغندر در سال مالی ۹۹ جهت تولید شکر سفید و سایر محصولات و همچنین تصفیه شکر خام به روند تولید قدرت بخشد.

این شرکت پذیرفته شده در بورس در مدت یاد شده بیش از ۴۳۴ میلیارد ریال بدهی به ثبت رسانده و رشد ۱۳۰ درصدی را تجربه کرده است.

افزایش ۲۵ درصدی موجودی نقدی این شرکت خبر از بهبود فرایند وصول مطالبات می‌دهد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: