April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیر بازاریابی شرکت پلی‌ران در گفتگو با پول نیوز اعلام کرد:
کد خبر: ۳۲۰۱۹۱
۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴
0
پول نیوز – پلی‌ران با بیش از 45 سال تجربه، معتبرترین تولید کننده تخصصی لوله و اتصالات پلیمری مورد استفاده در سیستم‌های فاضلاب ساختمانی، آبیاری قطره‌ای و آبرسانی تحت فشار می‌باشد.

به گزارش خبرنگار پول نیوز، این شرکت عرضه کننده مدرن ترین ابزار و تجهیزات سیستم آبیاری نوین برای مقابله با بحران آب است. برای آشنایی بیشتر با این مجموعه، در ادامه گفت وگوی ما با آقای دکتر علی حفیظی مدیر بازاریابی شرکت پلی ران را مطالعه فرمایید:

پلی ران؛ متخصص تولید انواع پوش‌فیت سایلنت برای صنعت ساختمان


*جناب آقای دکتر علی حفیظی با تشکر از وقتی که در اختیار پول نیوز قرار دادید؛ برای آغاز گفت و گو کمی در مورد شرکت پلی ران صحبت کنید.


شرکت پلی ران با سابقه 50 ساله در حوزه تولید لوله‌های پلی اتیلن نقش بسزایی در این صنعت ایفا کرده است. خوشبختانه ما توانسته‌ایم نه تنها در ایران بلکه در سطح بین‌المللی در صنعت آبیاری قطره‌ای به فناوری‌های نوینی دست یابیم و جزو برترین و بزرگترین تولید کننده‌های لوله های دریپردار باشیم. ضمن اینکه ما جزو اولین تولید کننده های لوله‌های پلی اتیلن جوشی هستیم که قدمتی حدود نیم قرن در کشور دارد.
در حوزه محصولات برتر فاضلابی یعنی پوش‌فیت از حدود 25 سال پیش تصمیم گیری شد که وارد این عرصه شویم و امروزه 3 دسته محصول در این حوزه داریم. یکی از محصولات این شرکت پوش ‌فیت سایلنت خود اطفاء است که با نام پروتکت به بازار عرضه شده و قابلیت کند سوزی در برابر آتش را دارد.

پلی ران؛ متخصص تولید انواع پوش‌فیت سایلنت برای صنعت ساختمان


*در حال حاضر وضعیت شما در بازار چگونه است و چه اقداماتی در جهت توسعه بازار فروش این شرکت انجام داده‌اید؟


محصولات ما در تیراژ انبوه، تولید و در نمایندگی‌های ما در کشور و منطقه خاورمیانه به فروش می‌رسد و حتی برخی از محصولات ما به اروپا صادر می‌شود، برای مثال لوله‌های دریپردار شرکت پلی‌ران برای کشت توت فرنگی به آلمان صادر می‌شوند.


ما نماینده های مختلفی در عراق، سوریه و کشورهای همسایه داریم و تا جایی که توان داشته باشیم در صدد توسعه این بازار هستیم.


*شرکت پلی‌ران چه رویکردی در بازاریابی دارد؟


در حوزه بازاریابی، متفاوت بودن را عامل اصلی پیشرفت می‌دانیم زیرا اگر این مسئله در اولویت نباشد، به حالت سکون در آمده و در نهایت به مرداب تبدیل خواهیم شد. در این حوزه شرکت هایی پیشرو هستند که محصول جدیدی را تولید می کنند؛ که نمونه آن در هیچ کجا نیست و این یعنی باید خودشان رقیب خودشان باشند تا کیفیت محصولاتشان را افزایش دهند.
زمانی که پلی اتیلن جوشی ما در کشور جا نیافتاده بود، پوش‌فیت را وارد بازار کردیم و هنوز پوش‌فیت جا نیافتاده، پوش‌فیت سایلنت را به بازار معرفی و باعث پویایی شرکت شدیم و این امر تا به امروز ادامه داشته و دارد.

پلی ران؛ متخصص تولید انواع پوش‌فیت سایلنت برای صنعت ساختمان


*چشم انداز آینده شرکت را چطور ارزیابی می‌کنید؟


پلیران نزدیک به هزار نفر پرسنل مستقیم دارد. برنامه های شرکت برای آینده کاملا روشن است. ما معتقدیم که مردم ایران از هر جهت توانایی لازم را در هر بعدی بخصوص بعد صنعتی را دارا هستند. ضمن اینکه ما مجبوریم به سوی پیشرفت حرکت کنیم، از این رو ما رویکردی ر داریم به نام "پلی ران فردا" و تلاشمان این است که محصول با کیفیتی که جامعه نیاز دارد را تولید و عرضه کنیم.

*آیا شرکت شما در حوزه مسئولیت های اجتماعی و حفظ محیط زیست تدابیری اندیشیده است؟


در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌هایی موفق هستند که در جهت انسان مداری و انسانیت مداری حرکت کنند و این امر باید توسط همگان مورد توجه قرار گیرد .
ما در حوزه مسئولیت اجتماعی تا جایی که ممکن باشد تبلیغات کاغذی را حذف کرده و تبلیغات در فضای مجازی را جایگزین آن نمودیم تا بتوانیم سهم کوچکی در حفظ محیط زیست داشته باشیم و با کاهش این هزینه، نیرو‌های متخصص به مجموعه تزریق کنیم.

پلی ران؛ متخصص تولید انواع پوش‌فیت سایلنت برای صنعت ساختمان


*آیا محصولات شما ویژگی منحصر به فردی دارند؟


بله؛ در گروه‌های مختلف به ویژگی‌های مختلفی نیاز داریم برای مثال در صنعت ساختمان نیاز به محصول خاصی جهت تست آب باران بود از این‌رو شرکت پلی‌ران محصول جدیدی به نام "موفه آب باران با قابلیت تست یکپارچه تا ارتفاع 100 متر" ارائه نمود.
اخیرا نیز نوع جدیدی از بست های سایلنت را با روکش محافظ در برابر خوردگی و 600 ساعت سالت اسپری ارائه کرده‌ایم که در کشتی ها، سواحل و پروژه‌هایی که از لحاظ خوردگی دارای مشکلات هستند ، قابل استفاده هستند.

*نگاه شرکت به نسل جوان تحصیل کرده چگونه است؟

تمامی این حرکت ها، مدیون نسل جدید است. خوشبختانه در چند سال اخیر با جذب نیروهای جوان ، متعهد و سخت کوش توانسته‌ایم محصولات جدیدی متناسب با نیاز‌های روز بازار عرضه کنیم.


*شرکت پلی ران نسبت به شرکت های مشابه آن دارای چه امکانات انحصاری و مزایایی است؟

شرکت پلی ران ده‌ها مزیت رقابتی در حوزه محصولات داخلی و خارجی دارد که توسعه و بهینه سازی آنها باید در جهت نیاز مشتری انجام شود به طور مثال در حوزه محصولات فاضلابی، پلی‌ران تنها شرکت دارنده نمونه‌های سیفون از جنس پوش‌فیت می‌باشد.
برای اینکه محصولات شرکت دارای ثبات کیفیت و تولید یکنواخت باشد، باید قالب ها همواره به‌روز رسانی شود که برای تحقق این مهم شرکت دارای یک کارخانه قالب سازی مدرن در درون خود است.


*تعدادی از پروژه هایی که در آنها از محصولات پلی ران استفاده شده است بگویید.

در اکثر پروژه‌های مرجع کشور حجم بالایی از محصولات فاضلابی پلی ران استفاده شده است، برای مثال شفت اصلی برج میلاد از جنس پلی اتیلن ساخته شده است، و نیاز به موفه های خاص داشت که توسط پلی‌ران طراحی و تولید شدند. پروژه هایی دیگر از این دست مانند ایران مال نیز بر همین اساس نیازمند طراحی اتصالاتی جدید بودند که ما در این باب توانستیم، پاسخگوی این پروژه ها بنا به نیازهای در‌خواستی باشیم. ضمن آنکه ما نیازمند این بودیم تا برای مجریان این حرفه ابزارهایی ویژه تهیه کنیم تا فرآیند ارائه خدمات، دقیق تر و با سرعت بالاتری صورت گیرد.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: