کد خبر: ۳۲۰۵۳۳
۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱
0
پول نیوز - معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت در جلسه ستاد تنظیم بازار کشور که با حضور معاون اول رییس‌جمهوری و وزرای صنعت، معدن و تجارت، دادگستری و کار برگزار شد، گفت: پس از افزایش قیمت بنزین با اعمال مدیریتهای لازم، ۸۰ درصد کالاها دارای ثبات کلی در کشور بوده است.

ثبات قیمت ۸۰ درصد کالاها پس از اصلاح نرخ بنزین

 

به گزارش پول ینوز، عباس قبادی افزود: با توجه به اهمیت ویژه تنظیم بازار کشور در سال جاری و همچنین شرایط حاضر که موجب برگزاری روزانه جلسات ستاد تنظیم بازار شده است؛ از ابتدای امسال ۳۴ جلسه ستاد تنظیم بازار برگزار شده و این در حالیست که در سال ۹۷، در مجموع ۳۵ جلسه برگزار شده بود.

وی ادامه داد: در سال ۹۷، ستاد تنظیم بازار کشور مجموعاً ۶۷۱ مصوبه داشت در حالیکه از سال ۹۸، در این ستاد ۵۰۰ مصوبه گذرانده شده و بالای ۸۰ درصد مصوبات هم اجرایی شده‌اند.

معاون وزیر صمت اعلام کرد: سال گذشته بالغ بر۲۱ میلیون تن کالای اساسی با ارز ۴۲۰۰ وارد کشور شده است و در ۷ ماهه نخست امسال ۱۴ میلیون تن وارد و ذخیره شده است که ۱۰ میلیون تن ذخایر کالا تا قبل از شروع طرح افزایش قیمت بنزین بوده است.

قبادی خاطرنشان کرد: در چارچوب مصوبات این ستاد، توزیع شیر مدارس از امروز آغاز شده است، در زمینه گوشت و مرغ بهترین وضعیت را داریم.

وی افزود: بالغ بر ۲۰ هزار تن کالا در ایام محرم و اربعین عرضه شده و همچنین توزیع ۲۲۵ هزار تن کالای اساسی برای ماه رمضان انجام شده است و با توجه به اینکه در ایام نوروز سال گذشته ۶۰ هزار تن ذخیره میوه داشتیم، امسال نیز ذخیره سازی اقلام مورد نظر آغاز شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: