کد خبر: ۳۲۰۷۵۵
۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۷
0
پول نیوز - مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: ۷ هزار ميليارد تومان تسهيلات قرض الحسنه‌ در بخش خود اشتغالي به متقاضيان پرداخت شده است.

پرداخت ۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات خود اشتغالی به کارآفرينانبه گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، مديرعامل بانک قرض الحسنه مهر ايران در آيين بهره برداري از ساختمان مديريت شعب استان مازندران با اشاره به اينکه امسال قرار بود يك ميليون و ۵۰۰ هزار فقره تسهيلات قرض الحسنه‌ در بخش اشتغال، درمان و ازدواج پرداخت شود گفت: تا پايان آبان ماه يك ميليون و چهارصد هزار فقره تسهيلات به ارزش ۱۳ هزار ميليارد تومان به متقاضيان پرداخت شده كه اين ميزان تا پايان سال به ۱۸ هزار ميليارد تومان خواهد رسيد.


مرتضی اکبری افزود: از این تسهیلات، ۷ هزار ميليارد تومان معادل ۵۴ درصد براي ايجاد فرصت‌هاي خوداشتغالي، کارآفريني و کسب و کار‌هاي كوچك پرداخت شده است.


وی همچنین از امضای تفاهم نامه با بنیاد برکت و کميته امداد امام خميني (ره) براي اشتغالزايي خبر داد و اظهارداشت: تاکنون در تفاهم نامه هاي بنياد برکت و كميته امداد (ره) به ترتيب ۵۰۰ و ۳۰۰ ميليارد تومان تسهيلات به صورت قرض الحسنه براي حمايت از كسب و كار و اشتغال زايي خرد پرداخت شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: