تزریق شفاف سازی به رگ های این دو شرکت؛
کد خبر: ۳۲۰۹۱۳
۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵
0
پول نیوز - در حالی که شاهد شفاف سازی منفی از سوی «فباهنر» بودیم، دو شرکت از دو صنعت متفاوت به صورت واضح از آخرین تغییرات خود سخن به میان آوردند.

به گزارش واحد تحلیل و ارزیابی پول نیوز (تاپ)، دو شرکت «کیسون» و «داروپخش» در خصوص آخرین تغییر و تحولات خود شفاف سازی کردند.

بر اساس این گزارش، شرکت «کیسون» خبر از برنده شدن در مناقصه خرید لوله بتن پلیمر جهت عملیات لوله‌رانی طرح فاضلاب تهران داد و اعلام کرد، این مناقصه به مبلغ ۲۹۳ میلیارد ریال، در اختیار شرکت لوله بتن پلیمر و کیسون قرار گرفت. لازم به توضیح است ۹۹ درصد از شرکت لوله بتن پلیمر متعلق به گروه کیسون است.

شرکت «کارخانجات داروپخش» در خصوص آثار مالی ناشی از انحلال و تصفیه شرکت گسترش بازرگانی داروپخش بر عملکرد شرکت شفاف سازی کرد. سهم این شرکت از پرداخت های انجام شده به شرکت گسترش بازرگانی داروپخش حدود 113 میلیارد ريال است که به حساب بدهی آن شرکت منظور شده است. در گزارش 6 ماهه اول سال 98 مبلغ 3 میلیارد ريال زیان کاهش ارزش سرمایه گذاری ها و 5 میلیارد ريال ذخیره مطالبات مشکوک الوصول بابت سود سهام معوق، در حساب ها منظور شده است.

«کیسون» و «دارو» خبرساز شدند

 

«کیسون» و «دارو» خبرساز شدند

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: