سهامداران این شرکت به گوش باشند؛
کد خبر: ۳۲۰۹۷۲
۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳
0
پول نیوز - سال مالی ۹۸ «وتوس» با تحقق درآمد‌های شیرین و سود قابل توجه به پایان رسید که نوید مجمعی پربار به سهامداران می‌دهد.

«وتوس» و جهش ۶ برابر در سودآوری

به گزارش واحد تحلیل و ارزیابی پول نیوز (تاپ)، شرکت «سرمایه گذاری توسعه شهری توس گستر» که چندی پیش افزایش سرمایه ۷۰۰ میلیارد ریالی معادل ۷۸ درصدی را اجرا کرده بود، اعلام کرد در سال مالی منتهی به شهریور ماه ۹۸ موفق به شناسایی ۱۲۲ ریال سود به ازای هر سهم شده است.

تحقق این میزان سود از این جهت جالب توجه است که نسبت به سال مالی ۹۷ نشان از رشد قابل توجه ۵۴۴ درصدی دارد.

در دروه ۱۲ ماهه منتهی به شهریور سال جاری، درآمد‌های عملیاتی با رشد ۱۷۸ درصدی به رقم ۷۸ میلیارد ریال رسید و از سوی دیگر، بهای تمام شده ۹ درصد کاهش یافت. تغییر مثبت از دو سو موجب شد تا سود ناخالص پرش ۱۳۶۰ درصدی را به نمایش بگذارد.

در این میان، کسب ۱۸۶ میلیارد ریال درآمد سرمایه گذاری‌ها بر قدرت سودآوری شرکت افزود و در نهایت، ۱۹۵ میلیارد ریال سود خالص به بار نشست.

شایان ذکر است که تحویل اراضی زکریا با سرمایه گذاری ۶۰ میلیارد ریالی و پیشرفت ۹۵ درصدی و همچنین تعیین تکلیف وضعیت حقوقی پروژه آبشار جزو برنامه‌های آتی این شرکت به شمار می‌رود.
نکته قابل توجه برای سهامداران «وتوس» این است که شرکت درنظر دارد از ۱۲۲ ریال سود تحقق یافته، ۵۰ ریال را بین سهامداران و سرمایه گذاران تقسیم کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: