به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، با توجه به حجم بالای پیامک هاي واريز در زمان سيکل کاري پايا و نارضايتي برخي از مشتريان، بانك قرض الحسنه مهر ايران نسبت به ارسال پيامك تجميعي اقدام و ابزار لازم به منظور مشاهده و دسترسي به ريز تراكنش ها را در اختيار مشتريان قرارداد.
بر این اساس اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات این بانک نسبت به فعال سازی «سامانه مديريت تراکنش ها» با امکاناتي نظير مشاهده ريز تراكنش ها به صورت روزانه، ماهانه و ساليانه و همچنين اخذ گزارش مديريتي و داشبورد پذيرندگي به آدرس ذيل اقدام نموده است: https://transactiondetails.qmb.ir
همچنین سامانه مذکور در پورتال بانک (www.qmb.ir) واز مسیر «بانکداری الکترونیك – سايرخدمات - ريزتراكنش هاي شاپركي مشتريان» نيز در دسترس قرارگرفته است.