April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
شیرین تجدید ارزیابی زیر زبان «مینو»؛
کد خبر: ۳۲۱۰۸۸
۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۰
۱
پول نیوز - پس از مدت ها بالاخره افزایش سرمایه «غپینو» از محل تجدید ارزیابی دارایی ها به تأیید حسابرس رسید و این شرکت نیز در صف تجدیدی‌ها قرار گرفت.

«غپینو» 432 درصد افزایش سرمایه می‌دهد

به گزارش واحد تحلیل و ارزیابی پول نیوز (تاپ)، شرکت «صنعتی پارس مینو» در نظر دارد دارایی های خود را تجدید ارزیابی کند و با سرمایه جدید به کار خود ادامه دهد.

بر اساس گزارش هیئت مدیره، به منظور اصلاح ساختار مالي، کاهش ريسک مالي سرمايه و بهبود نسبت مالکانه، مبلغ سرمایه 432 درصد افزایش خواهد یافت و به رقم 6699 میلیارد ريال خواهد رسید.

قرار است طی این فرایند زمین های شرکت به متراژ 220 هزار مترمربع تجدید ارزیابی شود. بنابراین، تجدید ارزیابی برای «غپینو» همانند «غگل» هزینه دربرندارد و این شرکت می تواند بدون نگرانی به فعالیت های خود ادامه دهد.

نکته جالب توجه این است که «غپینو» برآورد کرده در سال 98 به سود خالص 440 میلیارد ريالی دست یابد؛ این در حالی است که تا دوره 6 ماهه، موفق به تحقق 394 میلیارد ريال سود خالص شده است. بنابراین، در پایان سال جاری قطعا رقمی بسیار بالاتر از آن چه پیش بینی شده، محقق خواهد شد. این شرکت تا پایان دوره 8 ماهه حدود 2986 میلیارد ريال درآمد شناسایی کرده است.

«غپینو» 432 درصد افزایش سرمایه می‌دهد

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
fg
Iran, Islamic Republic of
20:39 - 1399/03/05
با این کار ی که با سهام غپینو کردن و قیمت سهام را 1 ریال کردن و و به کلی سهامداران غپینو خسارت زدن و همه سهامدارن بورس فهمیدن وهم جا پخش شد و ثابت شد به همه که این مدیران چیکاره ان آیا آبرویی برای کله اینجور مجموعه ها مانده بلاخص سهامه غپینو مونده.... بی اعتمادي کامل به این سهام و مجموعه داد میزنه بین سهامدارا مگه فقط برا نوسان بیان سراغ این مجموعه‌ها..
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: