ورود این معدنی به مرحله دوم افزایش سرمایه؛
کد خبر: ۳۲۱۴۱۰
۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵
0
پول نیوز - دومین مرحله افزایش سرمایه «چادرملو» به جریان افتاد.

«کچاد» 60 هزار میلیارد ريالی می شود

به گزارش واحد تحلیل و ارزیابی پول نیوز (تاپ)، شرکت «شرکت معدنی و صنعتي چادرملو» در آخرین روزهای بهمن ماه سال گذشته در مجمع فوق العاده تصویب کرد تا سرمایه 33 هزار و 500 میلیارد ريالی آن زمان، طی چند مرحله به 67 هزار میلیارد ريال افزایش یاید.
در مرحله اول میزان سرمایه تا 44 هزار میلیارد ريال افزایش یافت و حال این شرکت معدنی در نظر دارد مرحله دوم افزایش سرمایه را به جریان بیاندازد و میزان سرمایه را تا سطح 60 هزار میلیارد ريال بالا بیاورد.
این افزایش سرمایه 36 درصدی از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی انجام خواهد شد و به این ترتیب، پای سهامداران به افزایش سرمایه باز شد.
هدف از این اقدام، جبران مخارج سرمايه گذاري هاي انجام شده و احداث و بهره برداري از معادن جديد و جبران مخارج مشارکت در افزايش سرمايه هاي شرکت هاي سرمايه پذير، عنوان شده است.
بنابراین، مرحله سوم افزایش سرمایه 7 هزار میلیارد ريالی خواهد بود.
شایان ذکر است که «کچاد» از سود انباشته قابل توجهی برخوردار است و می توانست بخشی از نقدینگی مورد نیاز را از این محل تأمین کند. تا پایان شهریور ماه سال جاری بیش از 32 هزار میلیارد ريال سود انباشته دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: