کد خبر: ۳۲۲۰۴۸
۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱
0
پول نیوز - مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام اعلام کرد: در مقایسه با یک سال گذشته شاهد رشد 50 درصدی متقاضیان سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی پیام هستیم.
افزایش 50 درصدی متقاضیان سرمایه گذاری منطقه ویژه اقتصادی پیام
 
به گزارش پول نیوز، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام از رشد 50 درصدی متقاضیان سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی خبر داد و گفت: 175 متقاضی سرمایه گذاری درخواست خود را برای حضور در منطقه ویژه اقتصادی پیام به شرکت اعلام کرده اند که در مقایسه با مدت مشابه رشد 50 درصد داشته است.

نادر ثناگو مطلق همچنین از رشد 2 برابری احداث بنای جدید در منطقه ویژه اقتصادی پیام خبر داد و افزود: بیش از 35 مجوز برای احداث بنای جدید در هشت ماه نخست سال جاری در منطقه صادر شده که نسبت به مدت مشابه 2 برابر رشد داشته است.

این گزارش می افزاید؛ منطقه ویژه اقتصادی پیام در ابعادی به وسعت 3600 هکتار در جنوب غربی شهر کرج در منطقه مهرشهر واقع شده است که در حال حاضر  شرکت هایی در حوزه های دارویی، بهداشتی، نفت و گاز، پزشکی، آی تی،آی سی تی و ...... حضور فعال دارند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: