الیاف مصنوعی زیان گرداگرد این شرکت؛
کد خبر: ۳۲۲۶۸۵
۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳
0
پول نیوز - هر چند که شرایط فروش در آذر ماه برای «شمواد» بهبود یافت اما؛ در کل پاییز این شرکت نسبت به گذشته با افت 21 درصدی درآمدها همراه بوده است.

به گزارش واحد تحلیل و ارزیابی پول نیوز (تاپ)، شرکت «تولید مواد اولیه الیاف مصنوعی» که با نماد «شمواد» در بازار سرمایه حضور دارد، در آذر ماه 256 میلیارد ريال از محصولات خود را به فروش رساند که در مقایسه با ماه قبل از آن، 108 درصد رشد نشان می دهد.

دی ام تی مذاب و جامد شرکت هر کدام رشد بیش از 100 درصدی داشتند.

این شرکت که سال مالی منتهی به شهریور ماه دارد، در دوره 3 ماهه منتهی به آذر سال 98 حدود 624 میلیارد ريال درآمد عملیاتی شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه سال قبل 21 درصد افت نشان می دهد.

علت اصلی تنزل درآمدها، کاهش 22 درصدی فروش محصول دی ام تی مذاب است که اصلی‌ترین محصول «شمواد» به شمار می رود.

نرخ فروش محصولات در آذر ماه نسبت به آبان ماه اندکی افزایش یافته و توانسته مقدار فروش را نیز افزایش دهد و پاییز را در شرایط مطلوب به پایان رساند.

پاییز «شمواد» سبز تمام شد!

قابل ذکر است که «شمواد» در سال مالی منتهی به شهریور 98 با وجود کسب درآمد عملیاتی 2700 میلیارد ريالی (رشد 315 درصدی نسبت به سال مالی 97)، باز هم متحمل زیان خالص شد اما؛ این بار به مبلغ 22 میلیارد ريال که 86 درصد کمتر از سال قبل از آن بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: