April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیرعامل کارگزاری بانک اقتصاد نوین در گفت و گو با پول نیوز:
کد خبر: ۳۲۲۷۹۹
۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰
0
پول نیوز - مدیرعامل کارگزاری بانک اقتصاد نوین از روند مثبت بازار سرمایه به واسطه ورود پول هوشمند به بازار سرمایه خبر داد.

به گزارش پول نیوز، مدیرعامل کارگزاری بانک اقتصاد نوین گفت: شاخص کل بازار در مهرماه به عدد 400 هزار رسید و به نظر میرسد فشار بر بازار سرمایه به حدی رسیده که دوباره این مسئله تکرار شود ما به عنوان سرمایه گذاران انتظار نداریم که شاخص، همیشه روند ثابتی داشته باشد.

بهزاد احمدی نسب با بیان اینکه بودجه ای که امسال دولت برای بازار سرمایه در نظر گرفته و روند کلی شاخص با توجه به عرضه هایی که انجام خواهد شد عنوان کرد: پیش بینی ما برای شاخص ها به واسطه سیاست‌هایی که سازمان چند سالی است پیش می برد و پول هوشمندی که وارد بازار سرمایه خواهد شد در بلند مدت مثبت خواهد بود.

وی ادامه داد: امیدواریم سرمایه گذارها با استفاده از خدمات ارائه شده و سبدگردان ها و صندوق ها وارد بازار سرمایه شوند و آن جو هیجانی که در سالهای قبل وارد بازار شد دوباره تکرار نشود و تصمیمات هیجانی گرفته نشود.

مدیرعامل کارگزاری بانک اقتصاد نوین اضافه کرد: اگر بخواهیم سهام ارزنده ای را معرفی کنیم دارویی ها و خودرویی ها تا حدودی روند مثبتی دارند.

احمدی نسب افزود: در مورد شرکت های بانکی هم که برخی از آنها جا مانده اند روند خوبی تا آخر امسال خواهند داشت. شرکت ونوین به دلیل بدهکاری به شبکه بانکی که دارد سهامش در حال عرضه است و اگر عرضه ها تمام شود بانک اقتصاد نوین هم سهامش ارزنده خواهد بود.

وی گفت: پیش بینی بنده برای هفته آینده این است که به نظر می رسد بازار روند آرامی داشته باشد.

مدیرعامل کارگزاری بانک اقتصاد نوین تصریح کرد: افرادی که در بازار سرمایه هستند تصورشان این است که تا انتخابات بازار مثبت خواهد بود ولی به نظر بنده با بودجه ای که دولت ارائه داده قاعدتا بازار سرمایه باید خیلی بزرگ تر شود و برای سرمایه گذاری های نوپا که می خواهند به این بازار ورود کنند و با توجه به حجم عرضه ای که از طرف دولت ارائه می شود باید جذابیت داشته باشد.

احمدی نسب در پایhن گفت: دیدگاه من نسبت به بازار بطور کل مثبت است اما باید صبوری کرد چون بعد از انتخابات ممکن است جوی هیجانی داشته باشد که مقطعی و کوتاه خواهد بود اما در نهایت بازار سرمایه چاره‌ای جز مثبت بودن ندارد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: