April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۳۲۸۵
۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹
0
پول نیوز - پیش‌فروش پژو پارس سال دوگانه سوز و سمند LX در روز دوشنبه ۲۳ ام دی ماه اجرایی خواهد شد.

به گزارش پول نیوز، پژو پارس دوگانه سوز یک سدان خانوادگی با مصرف سوخت مقرون به صرفه است که به نظر می‌رسد مورد توجه بسیاری از سوی مخاطبان قرار گیرد. سمند LX نیز در دو نسخه با موتورهای XU۷ و EF۷ در این شرایط پیش فروش می‌شود و هر دو نسخه بنزینی هستند.

سمند EF۷ بنزینی نیز خودرویی خبرساز در این روزهای بازار است. پیشرانه سمند EF۷ نسبت به سمند ال ایکس معمولی بازدهی بهتری دارد و مصرف سوخت بهتری را ثبت می‌کند. به همین دلیل و با توجه به شرایط سهمیه بندی بنزین و افزایش نرخ سوخت، مشتریان تمایل بیشتری به خرید این خودرو دارند. شرایط پیش فروش سمند EF۷ در هفته‌های پیش نیز در اختیار متقاضیان قرار داده شده بود.

البته از سوی دیگر سمند ال ایکس معمولی نیز عاری از مزایا نیست. این گونه از سمند که به موتور پژویی شهرت دارد، از سال‌ها پیش در ایران خودرو به تولید می‌رسید و پیشرانه‌ای مشترک با پژو پارس سال و پژو ۴۰۵ دارد. این موتور به واسطه تولید طولانی مدت و سادگی تعمیرات، هزینه‌های نگهداری کمتری را به مالک اعمال می‌کند. در ادامه می‌توانید شرایط پیش فروش پژو پارس به همراه شرایط پیش فروش سمند ال ایکس را که از روز دوشنبه جاری می‌شوند، مشاهده نمایید:
 
پیش‌فروش سه محصول «ایران‌خودرو» از امروز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: