کد خبر: ۳۲۳۹۸۴
۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
0
پول نیوز - بازار سایپا امروز روند افزایش قیمت در تمام خودروهایش را در پیش گرفته است.

به گزارش پول نیوز، خودرو‌های سایپا امروز روند افزایش قیمت در پیش گرفته‌اند و تا ۷۰۰ هزار تومان گران شده‌اند. از جمله آن‌ها می‌توان به کوییک دنده‌ای اشاره کرد که امروز با افزایش قیمت ۸۰۰ هزار تومانی به نرخ ۸۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده است. امروز ساینا در بازار ۴۰۰ هزار تومان گران شده و تا ۷۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان پیشروی کرده است. فعالان بازار امروز تیبا ۲ را ۶۰۰ هزار تومان گران‌تر از دیروز قیمت‌گذاری می‌کنند و با نرخ ۷۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان می‌فروشند. تیبا صندوق‌دار از روند افزایش قیمت خودرو‌های سایپا مستثنی نیست و حدود ۴۰۰ هزار تومان گران شده است. قیمت روز تیبا صندوق‌دار در بازار ۶۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در نظر گرفته می‌شود.

پراید از فرصت افزایش قیمت در بازار خودرو استفاده کرده و بیشترین گرانی را در بین خودرو‌های سایپا به نام خود ثبت کرده است. پراید هاچ‌بک امروز ۷۰۰ هزار تومان گران شده و به ۵۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است. این خودرو سایپا در یک قدمی کانال ۶۰ میلیونی قرار دارد. کانالی که پیش از این توسط پراید وانت فتح شده بود. پراید وانت امروز در ادامه روند افزایش قیمت روز‌های گذشته حدود ۵۰۰ هزار تومان گران شده و به ۶۳ میلیون تومان رسیده است. پراید صندوق‌دار یا همان سایپا ۱۳۱ هم در بازار امروز افزایش قیمت ۷۰۰ هزار تومانی را پشت سر گذاشته و حدود ۵۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود.
 
پراید در آستانه 60 میلیونی شدن! +جدول
برچسب ها: قیمت ، بازار ، خودرو ، سایپا ، محصولات
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: