April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۴۲۳۰
۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۱
0
پول نیوز - خودرو‌های سایپا از قاعده افزایش قیمت در بازار خودرو مستثنی نیستند و در تعطیلات هفته گذشته دست کم یک میلیون تومان گران شده‌اند.
به گزارش پول نیوز، بیشترین افزایش قیمت در چند روز اخیر به نام ساینا ثبت شده که حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان گران شده و به ۷۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده است. تیبا ۲ در تعطیلات هفته گذشته یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان افزایش قیمت را پشت سر گذاشته و امروز در بازار با نرخ ۷۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود. تیبا صندوق‌دار هم یک میلیون تومان گران شده و روی نرخ ۶۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ایستاده است. امروز کوییک‌دنده‌ای در بازار ۸۲ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود که نشان دهنده افزایش یک میلیونی قیمت این خودرو سایپا در تعطیلات هفته قبل است.

پراید هاچ‌بک که هفته گذشته کانال ۶۰ میلیونی را فتح کرده بود، در تعطیلات چند روزه حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان دیگر گران شده و تا ۶۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان پیشروی کرده است. پراید صندوق‌دار یا همان سایپا ۱۳۱ پا را فراتر گذاشته و بعد از چند روز تعطیلی با افزایش قیمت یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به استقبال مشتریانش آمده است. قیمت روز پراید صندوق‌دار در حال حاضر ۵۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان در نظر گرفته می‌شود. پراید وانت گام‌های کوتاه‌تری برمی‌دارد. امروز این خودرو سایپا در بازار ۵۰۰ هزار تومان گران شده و به ۶۴ میلیون تومان رسیده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: