April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۴۲۸۴
۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
0
پول نیوز - مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی گفت: خدمات درمانی تامین اجتماعی اهمیت بسزایی برای بیمه شدگان دارد.

خدمات درمانی تامین اجتماعی اهمیت بسزایی برای بیمه شدگان دارد

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، ابوالفضل آفریده در همایش منطقه ای کانونهای کارگران بازنشسته و مستمری بگیر استانهای خراسان شمالی، رضوی، جنوبی، تهران، البرز، قم، گیلان، مازندران، گلستان و سمنان، اظهار داشت: طرح ارتقاء خدمات بیمارستان به معنی اصلاح فرایند های جاری بیمارستان و تفویض اختیارات بیشتر به آنها در جهت تسریع در عملیات اجرایی بیمارستانهاست.

وی در خصوص برگزاری پروژه هتلینگ در استان مازندران از مجموعه همکاران این استان قدردانی کرد.

سید مجتبی موسوی مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی نیز در ادامه این همایش گفت: این همایش به جهت هم اندیشی در حوزه های بیمه ای رفاهی و درمانی و بهره گیری از خرد جمعی برگزار شده است.

وی ادامه داد: از تجربه و توانایی همکاران در تمامی حوزه ها استقبال می کنیم.

محمد خورشیدی مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران نیز در ادامه این همایش، اجرای برنامه هتلینگ در سطح بیمارستانهای استان مازندران را مصداق عینی عزم سازمان در تکریم از بازنشستگان و بیمه شدگان دانست و افزود: ارتقاء سطح سواد سلامت بازنشستگان و مستمری بگیران از مهمترین برنامه های اولویت دار مدیریت درمان تامین اجتماعی مازندران است.

وی افزود: با توجه به تغییر هرم سنی جمعیت کشور و توجه به سلامت سالمندان و پیش بینی ساز و کارهای لازم برای دوران بازنشستگی و سالمندی بدون دغدغه و ساختن دورانی پرنشاط و مملو از سلامت، باید توجه جدی به سطح سلامت بازنشستگان و سالمندان داشته باشیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: