April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۵۱۴۲
۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳
0
پول نیوز - مدیرعامل قطارهای پنج ستاره نور از ورود به بازار سرمایه و عرضه اولیه سهام در آینده خبر داد.

سید رسول میر احمدی مدیرعامل قطارهای پنج ستاره نور در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران و در گفت و گو با پول نیوز گفت: برنامه های ما در این نمایشگاه معرفی خدمات قطارهای ۵ ستاره نور و نحوه پذیرایی از مسافران این قطارها و امکانات و خدماتی فنی که در این قطارها داریم را به مراجعه کنندگان در نمایشگاه اطلاع رسانی کردیم.

وی ادامه داد: ما همچنین اقدامات و برنامه هایی که این شرکت در آینده  و به خصوص در ایام نوروز خواهد داشت نیز به مراجعه کنندگان توضیحاتی ارائه دادیم.

مدیرعامل قطارهای پنج ستاره نور درباره امضای تفاهم نامه در این نمایشگاه گفت:  حدود ۶۰ آژانس به غرفه ما مراجعه کردند و گفتمان اولیه را انجام دادیم و در آینده نزدیک قراردادهایی را امضا خواهیم کرد.

او اضافه کرد: برخی آژانس ها به صورت سالیانه درخواست بلیط داشتند و برخی از مراجعه‌کنندگان نیز درخواست بلیط گروهی برای ایام نوروز و در طول سال داشتند که با آنها تفاهماتی را انجام دادیم.

میر احمدی تاکید کرد: مضاف بر برنامه های عنوان شده، با توجه به اینکه قطارهای پنج ستاره نور قطارهای مخصوص گردشگری است برنامه‌های گردشگری و توریسم در سال آینده خواهیم داشت که به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مدیرعامل قطارهای پنج ستاره نور درباره ورود به بازار سرمایه عنوان کرد: ما در سال گذشته شرکت سهامی عام شدیم و پذیرش فرابورس هم خواهیم داشت و به این خاطر عرضه اولیه سهام را در سال آتی خواهیم داشت.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: