مدیرعامل جامعه صنفی تاسیسات اقامتی استان اردبیل خبر داد:
کد خبر: ۳۲۵۲۹۶
۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۵
0
پول نیوز - مدیرعامل جامعه صنفی تاسیسات اقامتی استان اردبیل از تخفیف 35درصدی هتل های اقامتی استان در ایام نوروز خبر داد.

جعفر بذری در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران و در گفت و گو با پول نیوز گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده ما به نمایندگی از 200 هتل و هتل آپارتمان و مهمانپذیر در این نمایشگاه حضور داشتیم و قراردادهایی با سازمان ها و ادارات رفاهی سازمانها  برای پذیرش میهمانان این ارگانها امضا کردیم.

وی ادامه داد: هدف ما از حضور در این نمایشگاه معرفی جاذبه ها و پتانسیل ها و زیرساخت های اقامتی استان اردبیل به مردم ایران بود.

وی اضافه کرد: استان اردبیل قابلیت‌های متعددی در حوزه گردشگری دارد و تعدد جاذبه‌ها و اقلیم متنوع آن به حدی است که می‌توان گفت اردبیل مانند یک کشور از تمامی جاذبه‌ها در سطح شهرهای خود برخوردار است.
 

بذری همچنین از سیاست های مراکز اقامتی استان، شناسایی استان‌های دیگر که شهروندان آن‌ها اردبیل را مقصد سفر خود می‌دانند اشاره کرد و گفت: در نظر داریم ظرفیت‌های استان اردبیل را در این استان‌ها معرفی کنیم.

او در ادامه گفت: سال آینده چند پروژه اقامتی در حال ساخت داریم که در سال 99 بتوانیم 3 مرکز اقامتی جدید را افتتاح کنیم و چند مجوز برای هتل پنج ستاره گرفتیم که در حال شروع ساخت هستند.

مدیرعامل جامعه صنفی تاسیسات اقامتی استان برگزاری نمایشگاه های گردشگری را فرصتی مطلوب برای معرفی جاذبه‌ها دانست و گفت: سال آینده در نمایشگاه ترکیه و آذربایجان و همچنین یکی از کشورهای اروپایی  مراکز اقامتی و جاذبه‌های استان معرفی می‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: